Ny dammsugare

Ja nu har vi äntligen köpt en ny dammsugare!!!!!
Det var på detta vis att jag började dammsuga och Cessi tog badrummet, det gick väldigt bra att dammsuga torktumlaren men sen var det ett evigt framskjutande av skräpet...så jag ringde till Janne som var på sightseeing med Roberto. Själlvklart köper vi en ny sa han! Så jag och syster yster drog i väg till Happis och köpte en, ja dvs vi valde och Janne betalade...men han gjorde det med viss glädje...
Nu är huset rensuget och dammat, det är bara skurningen kvar och det blir en fröjd eftersom inget skräp kommer med i trasan.
Det är en elektrolux silence. Jesper kom just hem, han provar dammsugaren på sitt rum just nu.
Han provar faktiskt alla munstyckena också... det arma livet...han tycker att dom är rena rama hightec!!!
Pontus har börjat att inreda sitt garage nu i carportens inbyggnation, det är jättebra tycker jag för då kommer han att bära ut alla verktyg och högtalare och teservdelar från sitt rum och vi kan göra rummet mysigare.
Nej nu ska jag faktiskt ta och dricka lite kaffe innan jag tar itu med golvet!
Tat lugnt! Ta en banan!

Kommentarer
Postat av: joannah

Aha så ni har fått en hightec dammis, vad roligt=) Imorgon kommer nog mitt paket med mina lampor och gardiner.

Postat av: syster yster

Vilken färg? Min som jag fick av Åke är gul!!!!!

2005-09-18 @ 15:14:56

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)