Tisdag

Jag har vart väldigt flitig i dag och ändå har jag mycket ogjort... Just nu står Lydia och Henny och gör varma mackor till sej själva, dom har varsitt förkläde på sej och ser så huslliga ut!
Majbritt från Arbetsförmedlingen har ringt mej när jag var ner på skolan och jag undrar så vad hon hade för ärende...men hon skulle ringa igen. I dag ska jag till kyrkokörsträningen för första gången nu i höst och jag är så sugen!
Har nu ratat med Majbritt och hon skulle kolla upp ev fortsatt arbete på min praktikplats, med lönebidrag, men hon ringde upp mej igen och sa att facket godkänner inte det eftersom det redan finns deltidare där och då är det fel att ta in lönebidragare, fast det visste jag redan!
Nu har jag goda chanser till att få gå handelskursen och åxå finska kursen eftersom jag inte behöver arbeta under uppsägningstiden så kan jag gå kurserna i stället för jag behöver inget aktivitetsstöd då och det är ju bra!
Janne har åkt till stan igen för att hämta medecin till Kasper, han kliar sej hela nätterna och behöver det!
Nästa vecka ska jag hjälpa Janne att städa upp i garaget för han har fått amaryllislökarna och dom måste få plats där.
I dag blir det potatisgratäng och hamburgare och kanske ett glas vin för jag känner för att fira...
Pratade med en vän i dag som inte mår så bra, hon berättade för mej att en kille hon känner sa till henne att om hon skulle se sej själv med hans ögon så skulle hon vara glad!
Kläm på den mina läskunniga bloggare!!!

Kommentarer
Postat av: Anki

Platsar du i kyrkokören????
Jag skoja bara;-)

2005-10-25 @ 19:14:13
Postat av: Majsan

Hello! Jag vill bara säga ha en bra allhelgona helg!Var nyss in på Ellis blogg och skrev kommentar till henne, vi hörs!

2005-11-01 @ 18:54:03

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)