Min eleganta outfit...

Fredagmorgon, ungarna skall till skola och dagis men innan det ska dom väckas, kläderna på, frukost för den som kan, väskor med rätt innehåll..mm...
Sen är det då dags för mej!!!!
I dag har jag mina jeans på mej, dom som jag köpte från GK i Pello, en tunika från Gudrun Sjöden som jag fått av min lillasyster som i sin tur fått den av en kompis, rosa sockar med ett litet hål i tårna...som mina snadaler givetvis döljer men som tjejerna hos Annika förmodligen får se i kväll eftersom jag givetvis kommer att glömma byta dom...På min tunika har jag en svart urtvättat Nike tröja med huva som jag fått av älste sonen, och slutligen mina sommar sandaler...har återigen glömt att ta ner andra skor från kallvindan...men i morgon gör vi det nog...om vi hinner för vi har tänkt att åka till Luleå...
Nu ska jag outfita min mage med nåt ätbart så den står sej hela dagen, HA EN BRA DAG FÖR DET SKA JAG FÖRSÖKA HA!

Kommentarer
Postat av: joannah

det ska bli spännande att se om du har hålet i strumpan i kväll=)

2005-10-14 @ 11:52:33

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)