Krax krax...

Nu är det tydligen på detta vis att min hals är åxå röd och ond...har tagit två panodil för att kunna baka Peppes havreflarn och så märker jag att jag inget margarin har...eller blockchoklad...
men min "genitaliske" man kom med en lysande ide, Ulla öppnar klockan 9, så jag slipper göra en onödig stadsresa i dag.
Lydia ska på bandyträning i dag och Janne följer med, det är Heikkis tur att köra.
Mitt julstök är så gott som klart, bara havreflarnen och lite tvätt...
Nu på måndag kommer min lillasyster från Gbg, ska hämta henne i Happis på em, kanske jag julhandlar då?! Nästan alla julklappar är klara, vet på ett ungefär vad som skall inköpas.
Ska överraska familjen med en köttgryta till lunch...
Ha en bra dag kära bloggisar!

Kommentarer
Postat av: elli

Herrandonajika har du ÅXÅ ont i halsen???? Jag har det. Drack 2 koppar te imorse. Men det är inte så farligt. Ska strax upp på loftet och börja skura!

Postat av: häxan1

Ska alla bli sjuka till JUL?
Men krya på Dig, och ta MEDOSIN, varm rom, eller jägermaister, med honung och hett vatten, det är våran medosin!

2005-12-17 @ 11:51:37
Postat av: kajsa

Jägermeister låter bra!

2005-12-17 @ 15:05:02
Postat av: Anki

Ja inte kan du ju bli sjuk nu till jul.
Ta medusin vad som helst...
Vad du är duktig som bakat o stått i. Jag är riktigt avundsjuk=)

2005-12-17 @ 21:51:12
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: aegnes

hoppas att du redan har börjat krya på dig

2005-12-18 @ 17:34:53

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)