Knäcktjuvar....

I går kväll när jag skulle duscha gick jag in i bastun... som är iskall... för att ta en knäck...dom var nästan slut...alltså har jag haft knäcktjuvar i huset...å jag vet nog vilka dom är...
Hade en skön avslappad dag i går, Annika och Wille var här så vi satt och surrade över flera kaffebaljor, skönt att hon är på bättringsvägen nu fast långt i från frisk ännu men sakta och säkert!
På kvällen kom Arne och Karin hit med en stor fruktkorg och en chokladask, det var jättesnällt av dom och roligt att dom kom, vi ska på visit till dom i dag på eftermiddagen!
Har nu skinkan i ugnen och rödbetorna till salladen på kokning, ska göra mera knäck sen när Janne ochLydia kommer hem från stan, hade slut på sirapen...Ska ringa Wille i morgon och fråga om han har fått knäck, om inte så ska jag fixa det till han! Mina knäcktjuvar var ju Kasper , Wille, Pontus och Jesper, men roligt hade dom i alla fall!
Hade en insändarei Happisbladet i dag och har just fått ett samtal från en som tackade mej!!!! De ni!!!
Nu ska jag fortsätta att göra ingenting...hoppas att ni kan göra detsamma!!!!
jag förstår att en del av bloggisarna har mycket att göra det synns på bloggen...

Kommentarer
Postat av: joannah

nu blev jag ju nyfiken på din insändare, tur att vi har happisbladet på jobbet =)

Postat av: häxan1

Stort GRATTIS, Mormor, vem ÄR DET?
Oj, det var bra skrivet i Happis!

2005-12-23 @ 11:21:57
Postat av: Anki

Hej syster kul att du ska bli mommo igen!
Jag visste redan=)
Akta tänderna med knäcken de kan vara förrädiska och då måste man gå till tandläkaren och jag tror att extrapriset som jag fick inte gäller nåmer. Kom inte sen o säg att jag inte varnat dig.
God jul hela familjen och kram....

2005-12-23 @ 20:35:37
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: häxan1

GOD JUL, FRÅN MIG OCH PETTSON!

2005-12-24 @ 08:08:43
Postat av: majsan43

Ha en god jul o akta tänderna det är ej billigt att gå till käftis.
Jag bara myser omkring idag, allt är färdigt, så nu ska man vänta på tomten och det är den längsta dagen på hela året eller hur!

2005-12-24 @ 09:29:38
URL: http://majsan.webblogg.se

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)