Julpyssel igen

Julpyssel igen

Kunde inte låta bli att publisera min yngsta sons kreativa verk! Jag tycker att den är så gullig, dom har gjort på dagis hela gänget och de andra ungarnas var minst lika fina, dom var allihopa så ivriga att visa mej vilka dom hade gjort.
I dag har jag med hjälp av Janne och Emma och Malin packat amaryllisar så nu har Janne bara att leverera...jag avundas han inte...
Familje Täikkö har vart här åxå och det var som vanligt väldigt roligt!
Vicktor har berättat för oss hur det kan bli ett barn...jag ska be han hålla föredrag på skolan i morgon...
Min lilla goding( Vicktor) har sovit över har hos mommo och vi hade en väldigt rolig stund med han här i går kväll!
Nu ska jag gå och duka av efter maten sen ska jag tvätta Kaspers hår, han ska till tandsköterskan i morgon bitti och har barnolja i hela håret...
ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Majsan

Fin bild, man sparar allt de ungarna gjort själva och inte någon frökern eller hur....
Jag har satt fram påsen med lite smått och gott du vet vad till dina ungar, bara jag kommer ihåg att ta med.

Postat av: Anki

Jättefina julsaker. Jag tror han brås på sin "moster" liknar lite tavlan jag målat åt häxan1 i julklapp...

2005-12-18 @ 20:01:28
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: häxan1

Dom är det FINASTE, vad jag har sett!
"Mosters, tavla, är säker inte , lika fin.

2005-12-18 @ 20:49:19

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)