Idol

Fy så arg jag blev när jag såg Idolprogrammet där Jens åkte ut! Sebastian fick så mkt beröm för att han sjöng så bra fast han hade ont i halsen medans Jens som sjöng jättebra fick som vanligt nästan skäll av juryn...hur kan tv4 sända ett program där det förekommer mobbing? Under alla Idolavsnitt som jag sett så tror jag inte att juryn vart positiv till Jens många gånger!!! Jag kommer att rösta på Agnes i morgon för hennes röst låter inte som alla andras. Men jag hoppas åxå i mitt hjärta att Jens kommer att få upprättelse för detta. Juryn är "hård" men åxå elak, för jag tycker inte att det är till de vuxnas fördel att mobba ungdomar. Vad tycker ni kära bloggare? Mina lussisar blev godkända och jag tror att jag börjar med "kataliner" senare i kväll eller i morgon, jag blev bara så upprörd nu när jag såg reprisen på Idol...

Kommentarer
Postat av: elli

Jag håller med dej ang. Jens. Jag tycker själv att han sjungit bra men det är bara mot han som juryn är direkt elaka emot. Jag hejar på Sebbe. Han är så bra. Och dina lussebullar var så himmla goda!!! Majsan och A-M gillade dom åxå. Du kan baka gott du!!!

Postat av: majsan

Jag håller med dig att Agnes ska vinna.
Lussebullarna var mer än godkända.

2005-12-01 @ 20:56:09
Postat av: Annika

Jo, jag tycker oxå synd om Jens! Men nog kommer jag att rösta på Sebastian!

2005-12-02 @ 08:39:00
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: malin

Jag har kommit fram till detta: Båda sjunger bra men Jag tycker att Agnes ska vinna, dels för att hon kommer att behöva stödet som faktiskt vinnaren får (av allt skivbolagsfolk) efftersom hon är så ung och inte verkar så säker på sig själv, och för att hon då får en pr turne som hon kommer att behöva för att synas. Sebastian kommer det att gå bra för ändå, han har en så annorlunda stil. För om han blir tvåa så kommer även han få skivkontrakt, det lovar jag, och det är nog bättre för honom för då har han lite mer att säga till om. Agnes kommer aldrig att klara sig om hon kommer tvåa!
Tror jag i alla fall!

2005-12-02 @ 09:47:42
Postat av: malin

Jag har kommit fram till detta: Båda sjunger bra men Jag tycker att Agnes ska vinna, dels för att hon kommer att behöva stödet som faktiskt vinnaren får (av allt skivbolagsfolk) efftersom hon är så ung och inte verkar så säker på sig själv, och för att hon då får en pr turne som hon kommer att behöva för att synas. Sebastian kommer det att gå bra för ändå, han har en så annorlunda stil. För om han blir tvåa så kommer även han få skivkontrakt, det lovar jag, och det är nog bättre för honom för då har han lite mer att säga till om. Agnes kommer aldrig att klara sig om hon kommer tvåa!
Tror jag i alla fall!

2005-12-02 @ 09:47:42
Postat av: malin

ojdå, råkade dubbelklicka *s*

2005-12-02 @ 09:48:01
Postat av: Anki

Tror nog att Sebastian vinner. Det är ju mest "småtjejer" som röstar. Förutom Annika o Kajsa. Har sett så lite på idol sista tiden så jag vet inte vem som är bäst=)

2005-12-02 @ 20:11:17
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Erik

Har tittat på "Idol" ibland, men tycker att "Fame Factory" är eller var bättre. Det finns inga skäl till att juryn ska vara elak, vilket en del jag prata med t.o.m försvarat. De flesta fattar nog "normal" kritik.

2005-12-03 @ 10:31:12
Postat av: Anki

Är det inte dags att skriva lite?

2005-12-04 @ 20:15:47
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Annika

Idol är faktiskt redan avgjort!!! :-)

2005-12-04 @ 20:44:18
URL: http://annkicka.webblogg.se

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)