Hejsan!

En ny dag att planera för...Har faktiskt gjort klart degen till mazarinerna i går och skall snart ta i tu med dom!
Jag har gjort dom en gång förut men då med Ellis receåt, nu ska jag prova ett annat, där det åxå skall vara lite hallonsylt i.
Janne ska med bussen till verkstan och lämna den där så därför hänger Nicke med och kör Volvon så att mitt huskors kommer hem i gen!
Igår lekte Kasper och Vicktor hela eftermiddan utan ett endaste bråk...men då ser det verkligen ut åxå i hans rum, men det gör inget eftersom passagen till tvättstugan är fi än så länge och jag antar att leken fortsätter på denna dags eftermiddag.
Just nu eller faktiskt i gårkväll sa det pang i mitt hjärta...av ren glädje...helt plötsligt känner jag en stor glädje inför framtiden!!!! Har ni känt så nån gång?
Min kära syster kommer hit på sin lunch och kräver en mazaein med kaffe så det är väl bäst att jag sätter i gång, eller hur?
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: häxan1

vad hände, när det sa PANG, i hjärtan?
Ska ocså baka, för värmens skull!
Ha en JÄTTE BRA DAG!

2005-12-06 @ 10:17:44
Postat av: Annika

Granviks Grönt står här utanför så fint parkerat....ser den varje gång jag går ut o blossar!

Postat av: kajsa

Janne har fört bussen till Lennart för reparation när lennart har tid...du kanske ser den i flera dar...

2005-12-06 @ 13:43:04
URL: http://kajsa.webblogg.se
Postat av: elli

Mazarinen var så himlndes god. Du ÄR fenomenalt bra på att baka kära syster!!!!

2005-12-06 @ 20:10:57
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Emma

Jasså minsan här hör man bakat mazariner och inte blev man bjuden jaja man får väll vänta till julfikat :-)

2005-12-06 @ 21:20:58
Postat av: Monica

Jaså, du har recept på mazariner med hallon? Kan man få det? ÄLSKAR hallonsmaken (det gör David också, måste ha ärvt det av farmor)!
Va' konstigt, är vi alla lika? Det där med tvätt låter bekant, likaså det där att välja bok framför annat likaså! Hmmm... måste vara tornedalskt.

2005-12-08 @ 07:13:47
URL: http://monica.webblogg.se

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)