Haveri...

Våran tvättmaskin har gått sönder...tur att smutskorgen är stor och det är långt till tak...Vi ska låna pengar av mamma och pappa till en ny, tack och lov för det!!!
Jag och Kasper har sparkat till Emma  så pojkarna har fått leka lite, innan jag for satte jag in skinkan i ugnen och i min enfald trodde jag på en skinkmiddag...men...nån hade slått av ugnen så allt var rått och kallt...nu har jag gjort ett nytt försök så vi får nog en skinkmacka lagom till "Kommisarie Lynley" som börjar klockan 9 i kväll i ettan.
Har haft en hård natt...Lydia somnade i går em och var pigg halva natten...gjorde te och mackor åt hon halv två och hon tyckte att hon har världens snällaste mamma....halv fyra stängde jag tv:n, kunde inte somna in ordentligt förrän då...
Det är rart med barn och tvättmaskiner...
Ha en bra kväll bloggisar!!!!

Kommentarer
Postat av: aegnes

visst är det tur att man har föräldrar och rara barn.

2005-12-29 @ 17:12:33
Postat av: elli

Vad trist med tvättmaskinen. Du kan få tvätta hos mej under tiden du väntar på en ny!!!!!

Postat av: häxan1

Säger som Aegnes!
HallOOOO, mina barn, visst är DET TUR, att Ni har MIG?

2005-12-29 @ 20:14:48
Postat av: Anonym

Ja, självklart!

2005-12-29 @ 20:50:09
Postat av: eira

Huja....våran tvättmaskin la också av....*muttrar*

2005-12-29 @ 21:13:50
Postat av: Anki

Man kan minska tvätthögen så här:
Använd alla sidor av kläderna rätan,avigan bakofram osv.
Efter några dagar kan man byta med varann så ser det ut som "rena" kläder. Lycka till!!!!
Spara tvättmedel=)

2005-12-29 @ 21:16:58
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Anki

Glömde skriva det är tur att vi har häxan=)

2005-12-29 @ 21:17:50
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Erik

Ha ett Gott Nytt År.

2005-12-29 @ 21:48:16

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)