Regn...

Vilket trist väder i dag!
Tänkte göra utomhusjobb efter mitt jobb i dag men inte sjutton går jag ut mer än jag måste i dag!
Kasper slutar nu halv ett och då måste jag hursomhelst ut i regnet...

Glömde att skriva en sak i går...
I lördags vakande jag med en förskräcklig huvudvärk.
Jag tog två Panodil och tog mej ett hett bad.
Medan jag låg i badet och försökte slappna av så kom Janne in i badrummet med...
...en bricka där det fanns en kopp kaffe och två mackor!
Är det inte kärlek så säg!!!!
Min huvudvärk gav med sej till 85% och vi kunde således åka till Luleå.

Ställde mej på vågen i dag och den visade plusminusnoll.
Bättre det än plus...

Har ni läst Tina Ahlins debattartikel i Aftonbladet där hon skriver om Idolprogrammet?
Hon har så rätt så rätt!
Själv har jag helt tappat tjusningen av att se det programmet!

I morgon kommer lillebror hit, ja eller han ska väl vidare till Pello men vi ska ha träff i stan, han,jag och mamma.
Det skall bli kuligt värre.
Jag är dessutom ledig i morgon.

Eftersom det inte blir ngn form av utejobb i dag så tror jag att jag endera bakar eller städar i Lydias garderob.
Få se vad Prinsessan anser om det!

I går på sminkpartyt hos Joannah blev alla så fina utom jag!
Jag såg snarare 20 år äldre ut med smink...
Det enda som jag riktigt använder är läppstift,mascara och rouge och så får det förbli!
Köpte raklödder och aftershave till Janne.

I går städade jag hallen, men så fint det blev!
Bäddsoffan åkte åxå ut! Tara har fått den!

Nej vet ni vad! Tror jag ringer till frillo och säger att Kasper får stanna där till Lydia slutar halv två.
Då kanske Peppe har hunnit hem eller så har regnet upphört.
Vi blir dyngsura innan vi är ens halvvägs.
Nog för att jag behöver röra på mej men jag vill inte att ungarna ska bli genomblöta.
Och har inte Peppe kommit till halv två så får vi bli genomblöta ändå...

Kom på att jag har gardiner att sätta upp i Kaspers rum så jag tror nog att gör det nu.
Ha det gött ute i regnet eller inne i värmen...var ni nu är i dag!


Kommentarer
Postat av: Ulla

Jag tycker också jag ser äldre ut med smink. Jag använder bara mascara och någongång läppstift, men nästan bara på fest.

2007-09-17 @ 15:00:06
Postat av: Bettan

Ja, usch vilket tråkigt väder vi har!
Vad gullig han är, Janne!

2007-09-17 @ 15:57:15
Postat av: Annika

Jag o Wille var måttligt blöta när vi kom hem!! :)
Sicken Janne du har...det var gulligt!!

2007-09-17 @ 17:28:06
Postat av: airin

få se, om det går HÄR DÅ?
KOMMENTERA, det GICK INTE hos Nina!

2007-09-17 @ 19:29:52
Postat av: Erik

Tina Ahlin skriver träffsäkert om Idol anser jag, speciellt om Kirsti Tohmitas konstiga nuerotiska attacker.

2007-09-17 @ 19:58:03
Postat av: Mamma

Ett ohyggligt väder, regn och rent av storm, hoppas att det är bättre i morgon.

2007-09-17 @ 22:23:18
Postat av: MorsanBaloo

Vilken härlig gubbe du har. =)
Ang sminket,det finns vissa "regler" tex att aldrig,aldrig,aaaaldrig använda nån ljus o glittrig ögonskugga efter att man fyllt 32 typ...Det gör att man huxflux blev 10 år äldre.;)
Men som du också säger läppstift,mascara o rouge kommer man långt med.=)

2007-09-17 @ 23:44:07
Postat av: Nina

Håller med om att det är tirst väder ännu en dag igen !!
*blä*

Postat av: Linda

Jag var inte ens ut igår!! Var så pissigt väder!

2007-09-18 @ 14:23:29
Postat av: krätte

Nu är jag här o läser :D

2007-09-18 @ 17:30:45
Postat av: Anki

Vilken Janne du har=)

2007-09-18 @ 18:47:05
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: elli

Vem är krätte??

2007-09-18 @ 19:37:17

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)