Dagens rätt

Det blir korvsoppa det! Månne vad Janne säger om det när han kommer hem....
...Han trodde mer på kyckling!
Grejen är den att jag efter jobbet i dag åt upp kycklingen som fanns i kylen samtidigt som tanken slog mej!!!
Vi åt kyckling i söndags!
Jag har även hunnit med att städa Lydias och Pontus rum samt dammsugat bort löven som "blåst in".
Tvätteriet kräver vikning i morgon och det får jag väl lova mej själv att göra.
Kasper är hos Vicktor och Lydia cyklade dit även hon.
Hoppas bara att Peppe kommer hem med bilen snart så att jag får hämta hem gossen.
Har lovat Prinsessan en tur till Ikea i dag och det måste jag ju hålla.
MEN efter det åker jag en sväng till Annika och gör mej oskyldig.
Nu är soppan snart klar och jag inväntar Pontus.
Då går jag nog en liten prommis med grannens hund och hämtar hem Kasper.
Ha det göttigöttgött där ute i höstljuvligheten!


Kommentarer
Postat av: Annika

Har fixat!! :)
Här blir det familjepizza, jag glömde ta fram nåt från frysen imorse...jag hade ju ett så trevligt besök så jag glömde totalt. Fast det var ju tur det...nu får jag ju pizza istället!! :D

2007-10-03 @ 16:35:52
Postat av: Ulle

Här vete gudarna vad det blir för middag. Frys och kyl tom. Orkar inte fara och handla...

2007-10-03 @ 17:23:01
Postat av: Katja

Det kan kännas såå trist ibland med matlagning:(

2007-10-04 @ 07:10:20
Postat av: Annika

Det var väl knallrosa läppar som gällde då?!? :)
Mommo har en hel karta med olika färger ögonskugga...där finns det om du behöver!! :D
Tack själv för igår. SMS:et jag skickade var ett mass sms till alla som ska vara med. Ingen panik med pengarna. Fast, kom ikväll så hinner du kanske kolla brallorna!?

2007-10-04 @ 07:54:49
Postat av: Ulla

Jag vet inte vad vi ska äta idag men korvsoppa låter inte alls dumt. Men jag vet att vi ska frossa i kanelbullar. Det är kanelbullens dag idag och just nu står min fina mamma och bakar!!

2007-10-04 @ 10:49:04
Postat av: Fia

haha ja jag skallnog fråga honom när han kommer hem :-)
Jag är inte alls rädd för att flyga. Tycker det är rätt skönt. Då är jag mer skraj för att åka bil med någon annan... Dessutom är det så roligt och givande att se andra platser länder och kulturer!

Postat av: Bettan

Hm... Middag ja... Vet de 17 va jag ska hitta på men det blir väl kött av något slag, köttfärs åt vi igår (Vickingsfranska). Har du provat det än förresten?

2007-10-04 @ 10:55:48
Postat av: joannah

vi åt kassler och ris, det blir det till lunch idag med! Till middag blir det nog köttfärssås å spagetti!

2007-10-04 @ 11:43:58
Postat av: Maria

Sill & potatis... men hur var det - du äter inte sånt?

2007-10-04 @ 18:07:19
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Linda

Tänkte på korvsoppa idag, men jag orkade inte. Blev snabbmakaroner o korv istlt :)

2007-10-04 @ 18:41:31
Postat av: ai

kottletter+potatis+sallad.....
har skaffat LÄPPSTIFTEN NU, ROSA....

2007-10-04 @ 19:38:34
Postat av: Emma

prickikorven var itne gammal trots inköpsstället :-)

2007-10-04 @ 20:23:18

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)