1.a Maj

Presenter
Ser ni vilka fina presenter jag fått i dag!
Från Joannah och Algot!
Mitt hjärta blev så stort, vet inte om givarna förstod det...
Jag fick svälja...jag blev så glad!
TACK!!!
brasan
Kasper framför brasan i går kväll.
Det var mkt svårt att hålla sej borta från elden...

I går på brasan grillade jag och åt tre korvar helt själv...mums!
Senare på kvällen kom våra vänner från Karhuvvara hit.
Vi satt och pratade och skrattade och tiden bara for...
TACK Karin & Arne för att ni kom hit och för att ni är så BRA!!!!

I dag har jag haft hemma HELA min familj!
Vi åt Peters älgkött som han lämnat i våran frys...hehehe...
Klyftpotatis och sås...mums, vad det var gott!

I dag har jag slingat Ellis hår, hoppas att det blev pra!
Annika och Wille har vart här i dag och förgyllt min och Kaspers tid.
TACK för trevligt sällskap!!!!

Har lagt småkottarna nu...
...Framför Scoobidoo film numro 20...
...Som Lydia hittade på Prix i går!
Ja, jag vet att dert inte heter Prix MEN jag kallar det för det ändå!

Jag önskar att man kunde lägga in filmer på min blogg!
Våran lilla Anton är så himla rolig!
Han är faktiskt överallt...
Elli! Skulle inte du lägga in Ägglikörreceptet på din blogg?
Vet ni vad jag gör nu?
Jo, jag sitter och smuttar på en finsk öl!
En Karjala!
Den är iskall och god och passar till lite godis...som åkte fram nu när kidsen är i säng!!!!
Så är läget hemma ghos mej nu!
Becks "Advokaten" skall vi se i kväll...om inte jag somnar som vanligt...
Angie! Uppdatera nu!!!!
Ni andra! ha det riktigt gött!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men dricker du öl, jag trodde du var nykterist!

2007-05-01 @ 22:09:15
Postat av: Cessi

Kajsa! Nu blev mamma förvånad!Skärp dig ;-)

2007-05-01 @ 22:13:30
Postat av: Ulle

Trodde jag skulle få se ett bildspel hur det gick till när du åt alla korvarna själv ;o).
Är dom bilderna censurerade???

Postat av: Fia

bokmärken??
Marimekko har iaf väldigt fina mönster!

Hoppas du inte somnat mitt i filmen nu då!

2007-05-01 @ 23:18:17
URL: http://lunasmammas.webblogg.se
Postat av: Vivi

Ha´re bra!

2007-05-02 @ 06:36:39
URL: http://vivis.blogg.se
Postat av: Ulla

Öl och godis,tja det kanske smakar bättre än det låter tillsammans.:-)

2007-05-02 @ 07:53:53
Postat av: Anki

Ja öl o chips låter bättre=)
Ha en bra dag!

2007-05-02 @ 09:00:10
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: irene

ser, att Du har haft TREVLIGT HELG...

2007-05-02 @ 10:24:27
Postat av: Catharina

Nu är jag på jobbet igen, skall nästa vecka kolla upp hur mycket en mamma kväll skulle kosta.

2007-05-02 @ 10:43:07
Postat av: Emma

Vad fina domv ar :-)

2007-05-02 @ 10:51:25
Postat av: Maria

Lapinkulta.....

2007-05-02 @ 11:31:31
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Anna-Lena

Jag drack oxå Karjala på Valborg;)
Ha en bra dag!

2007-05-02 @ 11:34:07
Postat av: Annika

Tack själba för sällskapet!!

För mig heter det oxå ännu Prix!!

2007-05-02 @ 11:35:32
Postat av: Bettan

Gott med öl och vilket trevligt besök ni haft (Karin och Arne), jag träffar ju dem också då och då eftersom att deras ena svärdotter är en av mina bästa vänner. Vilka fina presenter du fick av Joannah och Algot.

2007-05-02 @ 15:18:43
Postat av: Saara-Maria

Var inte i karungi...var på seskis hos en kompis..sen i stan, senare på kvällen :)

2007-05-02 @ 15:19:33
URL: http://saaramaria.webblogg.se
Postat av: Erik

Jag tycker fortfarande att Scooby doo är småkul, roligast är Shaggy och, just det, Scooby doo, för så hette väl hunden?

2007-05-03 @ 19:46:39

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)