Ankkis lista och lite till...

ÄR DET NÅN AV ER BLOGGARE SOM RÅKAR HA KVAR EN GAMMAL ALLERS DÄR DET FINNS EN VIRKBESKRIVNING PÅ EN KNALLGRÖN MÖSSA MED EN ÖDLA PÅ?
Själv har jag slarvat bort hela tidningen...

I går var vi till Morjärv och Gk.
Köpte som vanligt såpa och trasor...
Pontus hittade flufftyg till Epan.
Vi började klä om Epan i går kväll men tyget räckte inte så det blir till att göra en tripp till till Morjärv...
Men fint blir det i allafall!
Pratade med Joannah åxå.
Allt var bra där i Gbg.
Nästa vecka skulle hon ringa en av sina favvomostrar.
Lilla Algot tar all hennes tid...precis som alla mina barn har gjort med min tid!
I går kväll var jag lite småstressad när det var läggdags för de två minsta så jag var lite småirriterad...
Vet ni vad min lilla mammagris sa då?
Jo, "Du är min guldkvinna mamma!"
All irritation rann bort...fattar ni vilken guldmammagris jag har!!!?
På lördag skall jag,Lydia,Kasper,Elli och Sara åka till Ötå på markanden.
I lugn och ro ska vi gå runt med ungarna och klämma och känna på allt som säljs där.
Hoppas bara att vädret blir bra så man slipper ta med sej paraflaxet...
Nu mina vänner kommer en lista som jag snott från Ankki.
Få se hur många som gör den av er bloggare.


Nämn något som gjorde dig glad igår:
 Att Pontus blev så glad när vi hittade flufftyg till epan

Vad gjorde du klockan 8 imorse:
Bloggar

Vad gjorde du för 15 min sedan?
Hade en sittning på toan

Det sista du sa högt:
Skrattade högt för mej själv...

Vad har du druckit idag?
Kaffe

Vad var det senaste du åt?
Två hårdbrödmackor med skinka och ost

Vad var det senaste du köpte?
Såpa på Gk

Vad är det för färg på din ytterdörr?
Den är knallblå

Vad är det för väder hos dig nu?
Mulet

Godaste glassmaken?
Pistage

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Ja

Sover du tungt?
Sover för det mesta lätt

Drömmer du mardrömmar?
Ibland

Trivs du med ditt jobb?
Ja

Favoritklädsel?
Shorts och linne

Favori låt just nu?
Tears in heaven eftersom jag har sorg i mitt hjärta

 Vad ser du om du tittar till höger?
Kaspers skolbänk som står brevid data bordet

Vad gör dig glad just nu?
Att jag mår bra och att familjen åxå gör det

Vad ska du göra härnäst?
Vika kläder

Höger eller vänsterhänt?
Höger

Humör just nu?
Lite småstressigt

Favoritgodis?
Mörk choklad med hallonsmak

Kläder just nu?
Tshirt, huvtröja, trosor och en filt

Sommarplaner?
Att fara ut på sandbankarna med familjen efter jobbet om vädret tillåter

Hur många kuddar sover du med?
2 st, en vanlig och en liten en som Kasper köpt på Ikea

Spelar du något instrument?
Inte just nu

Morgon eller nattmänniska?
Morgon

Vad är viktigst för dig?
Att familjen har det bra

Är du kittlig?
Ja, särskilt bakom knäna...

Snarkar du?
När jag är riktigt trött

Stjärntecken?
Våg

Äckligaste insekten?
Spindlar, dom är så äckliga att jag nästan inte kan stava till ordet...

Stökigt eller välstädat?
Vill ha och trivs bäst när det är välstädat men...

Längtar du mest efter nu?
Att tvätten skall vara vikt

Ja det var lite om mej det!
Ska jobba klockan tio så det är väl dags att väcka minstingen som skall hinna se Svampbob Fyrkant innan han skall till frillo.
Själv är jag nödd och tvungen att vika kläder...
Ha det gött i sommarkylan!

Kommentarer
Postat av: Anki

Jaså minsann, du har trosor på =))

Postat av: Nina

Vad kul att resan till morjärv inte var bortkastad, synd bara att det inte räckte.
jag skall nog på marknad imorgon på lunchen.

2007-07-11 @ 08:44:42
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: Nina

Skall tala om utbudet på marknaden !!

2007-07-11 @ 09:10:18
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: Catharina

Nix ingen allers

2007-07-11 @ 09:29:45
Postat av: Maria

Det blev färska stora hallon från Saluhallen till biran :)

2007-07-11 @ 09:50:34
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Ulle

Vilken komplimang du fick av K. Den är GULD värd!

2007-07-11 @ 11:01:30
Postat av: Linda

Härlig komplimang, efter det så förstår jag att all irritation rinner av:)
Härligt många inlägg, har läst alla!
Ska nog ta tag i listan när jag orkar :)
kram

2007-07-11 @ 12:08:09
Postat av: malin

Jag såg inte förräns nu! Därför ringde jag inte! Fast mamma har väl uppdaterat dej vid dehär laget :)

2007-07-11 @ 12:57:15
URL: http://hoppsan.webblogg.se
Postat av: malin

Jag såg inte förräns nu! Därför ringde jag inte! Fast mamma har väl uppdaterat dej vid dehär laget :)

2007-07-11 @ 12:57:23
URL: http://hoppsan.webblogg.se
Postat av: Bettan

Du får gärna komma hit och vika kläder, det ser ut som att jag haft sprängmedel i min tvättstuga... :)
KRAM

2007-07-11 @ 14:51:27
Postat av: Annika

Oj oj, du skulle se min tvätthög!! Puh, säger jag bara!!

2007-07-11 @ 17:22:52
Postat av: Ulla

Vika kläder har jag inte så mycket emot. Det känns bra att ha dom rena och fina på hyllor och i skåp

2007-07-11 @ 19:25:14
Postat av: sussi

HaHaHa, vilket härligt intro på ditt inlägg :D!! Dessvärre har jag ingen grön ödlemössa :)
Hur har ni d - vi är hemma en dag eller 2, allt förfaller här hemma...
Hoppas vi ses snart, hälsa fam!!
KRAM

2007-07-11 @ 20:45:28
Postat av: elli

Vad skojsigt vi ska ha det på markanden!!!!

2007-07-11 @ 21:29:52

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)