Ajajajaj...

...Vad min bak hettar och svider.
Trodde faktiskt inte att jag skulle bränna mej i solen i går eftersom det inte var nå varmt...
Men är huvet dumt så får kröppen lida...idetta fall alltså min bak!
Har inte hunnit med nån prommis ännu.
På jobbet får jag kring 10tusen steg och det får faktiskt räcka.
Har vart på kalas i kväll i Mattila 247.
Men jisses vilka smaskiga muffins hon gjort ♥Malin!
Vi råkade väcka upp ♥Emil och ♥Oliver...hoppas att dom somnade kvickt igen sen vi for...
Har städat köket/tvrummet idag.
I morgon skall här skuras och ev en lättare sanering av dasset.
Har börjat läsa min bok som jag fick av ♥Elli och ♥Åke när jag föll år i fjol.
"Mannen som dog som en lax" heter den och hitills så tycker jag den känns mer som en propaganda för Meän kielli än som en deckare...
Har bara hunnit till femte kapitlet så jag ger en bättre recention när jag läst hela boken.
Vill nu ha Stieg Larssons tredje bok i Milleniumserien.
Fasen att han gick och dog! Vilken kanonförfattare han var!
♥Kasper har så mkt eksem på benen så han inte kunde böja dom i kväll.
Smorde in han med "Tummelii".
♥Pontus är ute med kompisarna och metar. har sagt att han skall vara hemma senast klockan 23.00
Först har jag haft klockan22.00 men fick ändra tiden lite...
Tror att jag skall knyta sömnens band nu...gäsp!
Joannah!!! Längtar så mkt efter er nu så det känns som en jag vet inte vad i hjärtat...
Sussi! Ses vi i morgon?????!!!!! Vad bra!!!!
Elli! Soita minun imorgon!
Sov gott mina vänner från söder till norr!!!!

Kommentarer
Postat av: Erik

Är inte så mycket för deckare, men Stieg Larssons böcker har jag varit smått nyfiken på.

2007-07-24 @ 08:02:53
Postat av: Maria

Har inte läst en enda av hans böcker. Är också nyfiken på dem.

Postat av: Nina

Stackars bak !
Men det är så lätt att bränna sig, man tror inte att det tar när dte fläktar.
och stackars Kapsers knäveck...jag lider med honom.

2007-07-24 @ 09:22:11
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: Anna-Lena

Brände mig i hårbotten sist solen tittade fram..:D, och såå väldigt lite hår har jag ju inte ändå:D
Ha en fin dag!

2007-07-24 @ 09:46:49
Postat av: joannah

men varför fick jag inget hjärta vid mitt namn då? huhuhu

2007-07-24 @ 10:50:28
Postat av: Linda

Ont när baken värker!
Visst räcker det med 10 tusen steg/dag!

2007-07-24 @ 11:21:52
Postat av: Fia

ja jag skulle till er men såg på bloggen att ni nte skulle vara hemma.. skittrist tycker jag men det går fler tåg...

2007-07-24 @ 11:48:28
URL: http://lunasmammas.webblogg.se
Postat av: MorsanBaloo

Jag skulle då vara jätteglad om jag gick 10 000 steg. Lat som jag är så blir det inte så många för min del. Ajaj,lät inte roligt med din brända häck eller med Kaspers eksem. Min Ida smörjes med hydrokortsion salva dagligen, annars blir hennes eksem hemska o sen blir det svinkoppor.Har testat att smörja med "snällare" salvor men inget hjälper lika bra.

2007-07-24 @ 12:55:24
Postat av: Vivi

HE he, bra jobbat å bränna baken. Då behöver du inte sola mer i år!! =)

2007-07-24 @ 13:32:23
URL: http://vivis.blogg.se
Postat av: mamma

Har läst laxboken men ger ingen recention inna du läst den.

2007-07-24 @ 19:12:41
Postat av: kerstin

ha en fortsatt bra sommar.

2007-07-24 @ 19:13:40

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)