Good morning! med en uppdaterin från Kemi...

Så är det vardag igen!
Försöker få ungarna tillbaks till normala tider.
Var till Kemi i går med ♥Malin och ♥Joannah och
deras babysar.
Köpte ett par byxor till mej själv bl a.
Där hände en grej som jag inte vågar skriva på bloggen...
...än...
Men! Tack snälla ♥Stefan för din finskspråkiga hjälp!!!
Vi skall strax tillbaks till Kemi...
...Jag och ♥Janne och ungarna...
Lydia skall byta sina kläder för dom passade inte.
Var en sväng till Suos i går och fick äta pannacotta som
♥Malin gjort! Svingott!!!
Nej, nu ska jag klä på mej för vi är nog på väg...
...♥Janne har startat bilen...
Vi har nu fått kortet till Boxern så vi kan se många kanaler nu!
Ha det gött! Och önska mej lycka till i Kemi...
♥Cessi! Ring sen så får du en resume`!

Uppdatering...
Det gick bra i Kemi...
♥Janne märkte inte ens att jag hämtade min glömda väska på informationen...
Just det! Det var det som hände i går!
Jag glömde min väska med både min och ♥Joannahs plånka i...
Nåväl, ♥Lydia fick bytt sina kläder mot tre fina tröjor.
Sen gick vi på Skopunkten och köpte ett par snygga stövlar
till henne som hon kan ha när hon har kjol på sej.
En kaffebryggare för 199:- inhandlades hos Rusta samt en
digitalstektermometer.
Väl hemmavid gjorde jag en i min mun smaskig köttfärssås...
...♥Lydia tyckte inte om den...
♥Lydia skall föresten sova över hos ♥Henny i natt.
Nu är flickorna här och packar lite grejor som ♥Lydia skall ha med sej.
Jag och ♥Emma har satt i gång en tekakedeg som nu är i jäsningsskedet.
♥Anton surar lite på golvet, han vill ha 100% uppmärksamhet av alla i rummet.
Han har ju blivit mer rörlig nu när han lagt in fyrhjulsdriften...
♥Mamma kommer på fredag, vi har ju ♥Algots dop på lördag.
Det ska bli kul att ha ♥mamma här en stund!
Nej nu måste jag förbereda inför utbakandet av vår deg.
Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Catharina

Det kommer att bli kämpigt för ungarna att stiga upp för att orka till skolan, hos oss sover babianen till 11

2007-01-03 @ 10:52:03
Postat av: Bettan

Här har vi också sjusovande ungar.... Idag vaknade de kl 10.30 efter att ha krånglat som vanligt i gårkväll. De somnade kl 20.00 och vaknade kl 22.00 - klarvakna! Vad gör man då?

Postat av: Annika

Nå men vad har hänt i Kemi?!?! :-D
Jag vill oxå veta!! *nyfikenienstrut*

2007-01-03 @ 11:57:09
Postat av: malin

Det är praktiskt med en finne till man ibland :) Tack för trippen igår - det var jättemysigt! Å vilka fina nyårsbilder du lagt in!

2007-01-03 @ 13:22:40
URL: http://hoppsan.webblogg.se
Postat av: elli

Kan du inte berättas om kassen på Prix??? Och om när du handlade på Maxi och fick med dej fel börs??? Eller när "NÅN tog din börs från din väska" på Catalog????
Snälla!!!!!!
Är du hemmavid i morgon så tar jag nog min rast hos dej!

2007-01-03 @ 19:57:52
Postat av: Fia

blir ju lite nyfiken på vad som hände.... Inget allvarligt hoppas jag.

Kram

2007-01-03 @ 20:39:11
Postat av: Emma

te kakorna blev super goda tack för i dag blev genast mycket gladare när vi kom till er

2007-01-03 @ 20:44:52
Postat av: Bettan

Vad gott med tekakor, det måste jag göra någon dag! Tur att du hittade igen din väska!

2007-01-03 @ 20:50:19
URL: http://elpa.webblogg.se
Postat av: Anki

Slarvig?????

2007-01-03 @ 21:47:58
Postat av: Mamma

Pannacotta är det gjort av svinkött eftersom att det är svingott? Jag tycker att du är nog en liten hoppetossa, det är inte bara din mor som har saker för sig.Vi ses på fredag.

2007-01-03 @ 22:21:48
Postat av: Saara-Maria

Jag är super bra på att slarva bort min handväska..Glömt den i många affärer..Och ännu med plånbok, med allt i! :/ *suuuck* De är jobbiga tillfällen.

2007-01-03 @ 22:29:55
URL: http://saaramaria.webblogg.se
Postat av: Annika

Gick du o la dig alls igår/inatt!?!
Ser att du kommenterat bloggar väldigt tidigt imorse!! :-D

2007-01-04 @ 11:05:06
Postat av: Anna-Lena

Inge vidare när man glömmer väskan, har oxå varit med om det..

2007-01-04 @ 14:30:57
Postat av: Nina

Tur att väskan kom till rätta:)

2007-01-04 @ 21:03:01
Postat av: Emma

Har lydia kommit hem ännu ?

2007-01-04 @ 21:15:57

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)