Ankis utmaning...

Tio första
Första bästa kompis:
Grannen Eva
Första bil: En vit Amazon
Första kärlek: Hahaha, tror att jag var fem år...
Första husdjur:Tam råtta
Första semester: Med mamma och pappa och syskonen till mormor i Rajastrand. Vi åkte med tåg.
Första jobb: På dagis inne i stan
Första köpta skiva: Bonanza/High Chaparall - en singelskiva
Första riktiga kärlek: Det var ju den när jag var fem år...
Första piercing: Hål i öronen när jag var ca 16år
Första konsert: Kal P Dal i Happis
Nio senaste
Senaste alkoholdrycken: En mun Bayliss...urk! Gav bort flaskan i går...
Senaste bilfärd: I går när jag var med Pontus och Johan till Tornio
Senaste filmen du såg: "Hemlighuset" med Stefan och Christer på DVD i går kväll"
Senaste ringda telefonsamtal: Till min mamma
Senaste bubbelbadet: När vi var i Piteå för ett tag sen...jag hann bubbla en stund innan Kasper blev sjuk...
Senaste spelade cd: Hammerfall
Senaste kyss: Av min man så klart!
Senaste gången du grät: I går...
Senaste måltiden: Skollunchen i går..."fiskköttbullar... URK!!!!
Åtta har du nånsin
Dejtat en av dina bästa kompisar:
Nej
Blivit arresterad: Nej
Blivit kär vid första ögonkastet: Ja
Fastnat med blicken i någons urringning: Nej
Fått ditt hjärta krossat: Ja
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Nej
Haft ett one night stand: Nej
Busringt till någon: Ja när vi var små. Då ringde vi till byns växel...

Sex saker du gjort idag
1. Druckit en kopp kaffe
2. Lyssnat på radion, Emma är med i "Ring så spelar vi"
3. Pussat  Kasper
4. Skivat ett påron
5. Nollställt stegmätaren
6. Läst tidningarna


Fem favoritsaker utan rangordning
1. Gångstavarna
2. Tv:n
3. datorn
4. digitalkameran
5. i Poden
Fyra personer du kan berätta allt för
Gud

Tre val
Blått eller rött?
Blått
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Choklad

Två saker att göra innan du dör
1. Jag vill inte dö!
2. Få leva ett bra liv.
En sak du ångrar
Att jag gick med på arbetsförmedlingen och försäkringskassans vansinniga samarbete vad gäller mej...

Det var allt

Jag utmanar Elli, Joannah och Mamma

Kommentarer
Postat av: Anki

Senaste film du såg!!!Tittar inte du ganska mycke film?
Ha en bra dag!

Postat av: anna

intressant...
Trevlig Helg :)

2007-04-21 @ 09:12:24
Postat av: Ulle

Vad du är duktig! Orkar inte med UTMANINGAR!!!
Ha en fortsatt trevlig helg!

2007-04-21 @ 09:15:25
URL: http://ulljo.webblogg.se
Postat av: Anna-Lena

Trevlig helg:)

2007-04-21 @ 09:50:29
Postat av: irene

trevlig helg!

2007-04-21 @ 13:06:32
Postat av: Sussi

J*a blogg!!
Kommentaren försvann!

Nej, jag hörde inte själv, d var mamma som ringde och sa att hon vann två skivor :)

Ha en fin dag,
kramar

2007-04-21 @ 13:23:51
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Ulle

Vi synes säkert på valborgs :)

2007-04-21 @ 16:05:20
URL: http://ulljo.webblogg.se
Postat av: Annika

Trevlig helg på er oxå....

Nu blir jag nyfiken på vad wille sagt!! :-)

2007-04-21 @ 16:06:17
Postat av: Fia

kul med utmaningar. Jag kikade på dem som svarat på denna och jag är förvånad över att ingen fastnat med blicken i någons urringning haha sånt gör jag relativt ofta... hmm säger mer om mig än någon annan..

2007-04-21 @ 17:30:27
URL: http://lunasmammas.webblogg.se
Postat av: Nina

hej hej !!!

2007-04-21 @ 17:49:40
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: Anna-Lena

Trevlig helg!
Intressant utmaning:)

2007-04-21 @ 20:45:26
Postat av: Ditte

Tänk att Fkassan oc AF kan vara så duktiga på att göra ingenting, men ändå ställa till det rejäalt för sina "kunder". Snark!!

D

2007-04-21 @ 22:35:45

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)