Vilken dag...

Denna dag har jag spenderat med alla mina ♥döttrar samt den minsta ♥sonen!
Först har ♥Kasper vart hos Maret och kollat igenom sina tänder!
Sen åt vi på Frasses!
Därefter Ikea...Ungarna var en timme på Smålandet...sen hämtade
jag ut dom  och då fikade vi!
♥Prinsessan ville ha en tub Twix, så jag köade i 20 minuter för att hon
skulle få den...Det är väl kärlek?
Sen gick jag in på Pressbyrån och hälsade på Bettans syrra samt köpte två tidningar.
Stadium, Hemtex och Skopunkten fick åxå snabba besök av oss.
MEN sen for vi hem...sköööönt!!!
Nu är jag ganska mätt på Ikea för ett tag! Det var tredje gången som jag var där...
...och tänk då på att jag hade täckbyxor och ylle tröja bl a...
Fy så svettigt det blev!!!
På hemvägen tog vi hem H och R och sen väk hemmavid bjöd ♥Janne på en riktigt god
fiskesoppa!
♥Janne for sen med flickorna till stallet.
♥Emma, ♥Nicke,♥Vicktor och ♥Anton kom sen och därefter även ♥Sofia och ♥Luna!
Om jag hade en sån blogg där man kunde visa filmfrekvenser så skulle
ni alla få se ♥Luna när hon skrattar åt en hund som ♥Lydia slänger upp i luften...
Hon slår "Bingskrattaren" me hästlängder!
Jag ska mejla över den till dej ♥Sofia!!!
Nu är ungarna i säng och jag vågar inte kolla huruvida dom har somnat eller ej...
♥Pontus har vart med trakorn och hämtat sin "nya" skoter som han köpt av en kompis.
Nu ska jag äta en bagett med min ♥man!
Ha en trevlig kväll kära vänner!


Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

De låter som en toppendag:)

2006-11-20 @ 21:41:30
Postat av: Anonym

åååå

2006-11-20 @ 21:48:46
Postat av: Mamma

Du har haft en bra dag ser jag. Själv har jag haft en trött dag, och ska nu gå i säng.

2006-11-20 @ 22:00:01
Postat av: Saara-Maria

Ååå...De lät då sött! Ingen skulle köa för mig i 20 min för en twix burk! :-) Du är ju för go! *ler*

Postat av: Sussi

Känner åxå att man inte har så bråttom till IKEA... Man kan ju bli less! Typ...

2006-11-21 @ 08:34:15
Postat av: Catharina

Kan man få nog av IKEA, ja förmodligen med så mycket kläder på, nästa gång så får du ha mindre kläder på, så att du sakta hinner igenom alla avdelningarna.

2006-11-21 @ 08:38:50
Postat av: Anki

Ha på dig alla kläder när du går där, det bränner kalorier:-)
Inte för att du behöver det!
Kram

2006-11-21 @ 09:08:54
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Nina

Vilken lyckad dag :)

2006-11-21 @ 09:47:26
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: joannah

Vi hade verkligen en bra dag!!

2006-11-21 @ 16:46:50
URL: http://joannah.webblogg.se
Postat av: Linda

Det är kärlek när man köar så länge för sina barn:)
Vilken härlig dag ni hade:)

2006-11-21 @ 17:54:34
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Nina

har inget badkar.....kanske skulle göra susen med ett bad :).....men jag skall försöka med bastun istället, är på väg dit strax

2006-11-21 @ 19:15:10
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: elli

Hur får du alla hjärtan??? Hur gör man???? Jag skulle åxå kunnaköa för mina barn. Och barnbarn. och Åke.

2006-11-21 @ 19:53:37
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Fia

Ja maila gärna den!! =)

Det var riktigt kul att träffa er o Luna tyckte ju uppenbarligen det hon med =)

Sorry för spagettin hehe...

2006-11-21 @ 22:28:20
URL: http://lunasmammas.webblogg.se
Postat av: Anneli

aaaw va sött^^ *vill oxå ha twix^^*

2006-11-22 @ 09:07:14
Postat av: Emelie /mysflickan

hej kajsa.jag förstår att du blev glad när jag blev glad.när kommer du till skolan och är här som lärare????????????

2006-11-22 @ 16:33:06

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)