Kasper har agerat fotograf...

Som ni ser så har jag en liten fotograf i hemmet!
♥Kasper var så sugen på att fota så vad gör man?
På en av bilderna ser ni en teckning på bruna saker...
Det ritade han en kväll när han var vanheligt sugen på
choklad...
I dag har jag jobbat till halv två, det var kul som vanligt!
Sen åkte vi hem och ♥Kasper åt ett stadigt mellanmål innan
han lämnades av hos storasyster.
Själv drog jag vidare mot Happis!
Först på Apoteket för att inhandla diverse medikamenter, sen vidare
mot Ica Maxi för veckan inköp och tillslut till Rusta för att
köpa tassar till ♥Findus.
Väl hemmavid gjorde jag pizza....mums!!!!
Ja, såklart hämtade jag ♥Kasper från ♥Emma och ♥Lydia
från Frillo först!!!!! Vad tror ni om mej igentligen?
Därefter skulle det städas i Peter och Joannahs lägenhet....
men...Peter hade glömt nyckeln hemma....hm...så vi får göra det i morgon istället!
Nåväl, Annika och Wille kom hit och det var jättekul!!!!!!!
Sen...hör och häpna...kom Elli och Åke...jag trodde att det
hade hänt nåt... Men kul var det! Vi har med andra ord haft en riktigt
trevlig och rolig kväll!!!
När alla forde kollade jag in "Äntligen hemma" och därefter gick jag
lös här hemmavid med lite städartiklar...
Fick ♥Kaspers rum, tvättstugan, badrummet och halva hallen klart!!!!
Sen sa ♥Pontus att det liksom inte passade in att jag dammsög "mitt i natten"
Och nu sitter jag vid datorn och bloggar! Det ni!
I dag har jag inte ätit så mkt...lunch, middag och några mandariner...
förutom all kaffe som slunkigt ner...det blev lite fel idag....
man ska äta fyra till fem mindre mål om dan...hm...
Nu ska jag hoppa i bingen med DynamitHarry...
ha en bra natt mina vänner!
♥♥♥Cessi! Skall skicka ett paketet till dej i morgon! Önskar du kunde
fira här hemma....puss på dej min älskade och bästa lillasyster!!!!!♥♥♥




Kommentarer
Postat av: malin

Kollar du alltid på film när du ska lägga dej? Vad mysigt det låter...

Postat av: eira

Vilka fina bilder Kasper tagit!!!

2006-11-08 @ 06:19:05
URL: http://hilldur.blogg.se
Postat av: Fia

låter som en riktigt bra dag!
Och vad gulligt att rita bruna saker när man är sugen på choklad!!!!

2006-11-08 @ 07:36:42
Postat av: Nina

Städa efter Åntligen hemma...då är det dags för sängen ju...så nog har grabben rätt ;)

2006-11-08 @ 08:12:10
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: Catharina

Du den killen kommer att bli nått, han har lagt ner kännsla i bilderna, visst är de gulliga..barnen alltså...

2006-11-08 @ 08:33:38
Postat av: Catharina

Du föresten, skall ni åka på badträffen den 26:e november???

2006-11-08 @ 10:48:04
Postat av: Anna-Lena

Ha,ha.."dammsuga mitt i natten"..-de va bra..:)

2006-11-08 @ 11:22:19
Postat av: Linda

Full fart verkar du ha haft*ler*
Vilken duktig fotograf du har där hemma

2006-11-08 @ 12:50:31
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: anna

duktig fotograf det där :)

2006-11-08 @ 17:55:53
URL: http://www.mammaanna.webblogg.se
Postat av: Sussi

Haha, jag kanske åxå skulle lägga in Moas bilder som hon tog förra veckan :D...
Gu vad du håller igång - blev helt anfådd!! Kul med godavännerbesök! :)

2006-11-08 @ 20:59:53
URL: http://sussibussi.webblogg.se

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)