Rapport

I går var jag till stan och fixade lite flätor hos Juppetjejerna, sen gick jag och fikade med Janne och sen handlade vi. Träffade pepparkakan på Maxi och det var så roligt att se att hon kommit hem hel!
När jag kom hem fixade jag klart på Kaspers rum och gick igenom mina mejl. Sen kom Emma och Nicke och Vicktor hit, Emma hade med en hög med skvallerblaskor som hon fått av sin svärmor och där gick min kväll...det är så kul att läsa dom ibland.
I dag ska jag med Kasper till tandläkaren och sen blir jag kvar i stan för jag ska på data kurs med Mervi klockan ett. Janne ska fara och hämta Elli och Åke från Kallax så Emma kommer hit och kollar ungarna efter sitt jobb. Tack och lov för henne! Hon har vart här med ungarna varje gång som vi har vart borta när pappa blev sjuk och nu när svärfar blev sjuk och gick bort.
Min tvätthög sjunker mer för varje dag men högen av rena kläder blir allt högre...har ont i armen och kan inte vika dom just nu, får ta det när det känns bättre.
I går när jag var på Juppe fick jag syn på en sån fin väska så det kan hända att det blir ett litet inköp i dag...den kostade bara 79kr.
Jag känner mej så fet och fläskig och har sån dålig motivation och karaktär just nu...HJÄLP!!!!
Vi är bjudna på bröllop i sommar åxå, fick inbjudningskortet i förrgår och jag ska ringa och tacka ja till inbjudan i kväll. Det ska bli jätteroligt!
Skönt att Elli och Åke kommer hem i dag för då vet man att dom åxå säkert har landat och flyget gått bra.
Jag sa till Pontus att den dan (om den kommer) jag vinner ruskit mkt pengar så tror jag att vi åxå far utomlands hela familjen...va! sa han...vi vill ju inte flyga!...Ha sa jag, inte behöver man ju flyga till Danmark... jag tycker att hela resan blir förstörd om man ska oroa sej för flygresan.
Nu ska jag dricka lite aspartamsaft och kolla om det är nåt kul på Animal Planet...
Ha en bra dag kära blogissar!

Kommentarer
Postat av: Sussi

En tll som tappat karaktären... Är så duktig några dar å sen gräver man i sig ALLT som går att äta på nån timme.. All plåga förgäves =( Tänk vad Annika är duktig, snyft... (Men så otroligt roligt för henne! Bara lite avis...)

2006-03-22 @ 09:38:39
Postat av: Anonym

Hallå!!! Jag behöver oxå HJÄLP!!!!! Det har spårat ur helt och hållet för mig!!

2006-03-22 @ 09:54:32
Postat av: fia

hmm jo visst är det utstrålning och personlighet som står högre men. Om man som jag då varit fetast av alla under hela uppväxten och haft stora problem med det, äntligen fattar hur det är man gör och går ner 35kg som jag gjorde. Utbildade mig inom kost och träning, brinner för att hjälpa andra, var i nästan tävlingsform, om man då sen efter en graviditet inte går ner ett smack av de ca 25-27kg då mår man skit och efter ett tag kommer det även att synas igenom...

Tack!! Iaf för de stödjande orden!!

Och lycka till själv!

Postat av: Mamma

Tur att din halva kommer hem så att du blir "hel" bra att du går datakurs så får du lära mig lite också.

2006-03-22 @ 12:29:42
Postat av: Anki

Låter så kul "vi vill ju inte flyga" du har skrämt hela familjen=D

2006-03-22 @ 17:04:06
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Mia

Var syrran brun o fräsch efter resan? Jag längtar tills vi ska utomlands.
Kram

2006-03-22 @ 22:32:06
URL: http://repos.blogg.se

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)