Onsdag

Vet ni vad Bakku-shan betyder? jo En flicka/dam som ser söt ut bakifrån men när hon vänder sej om så är hon inte det...
Har just haft ett sällsynt besök av min syster...jag visade kläderna som jag ev ska ha på mej på lördag...hon är så lojal så hon gillade allt...hoppet står nu till dej Annika!
Ska ev till sandbankarna i dag, ska bara vänta på att Lydias kompis Johanna M kommer hit. Funderar åxå på att kidnappa Wille från dagis om han är där, för Kasper vill nog åxå ha en kompis med.
Vi får åka i omgångar för att alla måste ha flytvästar på och vi är två vuxna så ingen unge blir lämnad ensam med nån annan unge nånstans! (bara så att Annika vet...)
Ska först betala räkningar och göra lunch.
I går var vi till Pello och hälsade på hos mammis och pappis, det var som vanligt roligt!
Mammis hade gjort en plåt full med petit-chouxer...mmmmmmm.....
Vi gick våran sedvanliga prommis till GK för ungarna hade sina börsar med sej.
Utanför affären hade ett lokalt liveband ett mkt bra uppträdande, dom var jätteduktiga! Spelade rocklåtar så att man trodde orginalet var där! Mammis var så stolt eftersom några av dom tydligen har vart hennes elever.
Kasper köpte en groda för 10 kr och en isglass, Lydia köpte en porslinskatt.
Sen när vi kom hem var det dags för bad...och sen middag...sen började vi fixa Lydias rum så nu har hon tv:n och dvd:n på väggen.
I dag har jag hunnit hänga ut en tvätt och sätta i gång en ny...har åxå i omgångar försökt att väcka mina kottar...Lydia är uppe i allafall, hon är sugen på ett morgondopp men Henny kunde inte riktigt ännu så hon får städa klart på sitt rum...hmm...hon verkar vara jätteglad...
Ni ska ha en bra dag bloggisar!

Kommentarer
Postat av: Catharina

Vad effektiv du är, jag får ingenting gjort.

Postat av: Malin

För det första: Stort tack för lånet av flytvästar! För det andra: Guuud så jag längtar till Pello! Och slutligen: Tänk om mina ungar också skulle förstå att man FÅR sova längre på sommaren!

2006-07-06 @ 09:39:44
URL: http://hoppsan.webblogg.se
Postat av: häxan1

Kajsa, Wille har en PÅSE här hos oss, där FINNS det BADLAKAN OCH SHORST, bara, att VET.

2006-07-06 @ 09:42:16
Postat av: häxan1

ÖHM:-( skulle vara:BARA; ATT DU VET:-)

2006-07-06 @ 09:43:29
Postat av: Nina

Ja du är verkligen flitig, håller på med en massa städprojekt och dylikt, själv gör jag ingenting då jag är hemma. Bara är.

Hoppas ni får en bra dag med mycket bad och sol !!

2006-07-06 @ 10:38:09
Postat av: Anki

Visst badar du oxå????

2006-07-06 @ 10:54:54
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Annika

Jag ska försöka ta mig en tur till er ev. ikväll!
Ska du vara hemma?

2006-07-06 @ 12:28:46
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: Sussi

Å va ni ska haft d mysigt!

2006-07-06 @ 13:19:38
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Karolina

vad är petit-chouxer? :)
Ja, jag ska äta ordentligt innan jag festar nästa gång :)

2006-07-06 @ 15:25:22
URL: http://cruz.webblogg.se
Postat av: Anna-Lena

Hoppas ni haft de bra på sandbankarna idag, (om de blev av..)

2006-07-06 @ 16:58:37
Postat av: Linda

Tack det samma

2006-07-06 @ 18:02:58
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Kronken

Tjabaah, Kajsa.

2006-07-06 @ 22:12:40

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)