!

" Ditt barn
ditt barn är det barn
som med sitt första andetag,
skänker dej gränslös glädje,
under ansvar.
Upplösande smärta,
med sin blotta närvaro.

Ditt hjärtebarn
ditt hjärtebarn är det barn
som med sitt första andetag,
skänker dej gränslös glädje,
under smärta.
Upplösande ansvar,
med sitt blotta blodomlopp."


Varje år föds det  ca1000 barn med hjärtfel...Ett av dom är min Pontus!
Jag får alltid lite ångest när det närmar sej Pontus födelsedag...tankarna far tillbaks till hur det var...ni som har bloggat länge har läst om den händelsen.
Mina barn är mitt allt!!!
Jag har just nu lite feber i kroppen och känner mej lite låg...därav deppet...
Jag tror att Elli måste komma i morgon bitti...
Skulle vara intressant att höra hur hon hade det när Pontus föddes...
Nej nu ska jag ringa runt och efterlysa "Mesen", som är en varelse som endast jag och Cessi har träffat.
Han har åkt till fjällen med sina meskompisar och skulle komma hem i dag men har inte gjort det ännu och Cessi är hemskt orolig...
Ha en bra kväll bloggisar! Jag måste se en komedi nu, en som man verkligen måste skratta åt...
Elli! Snälla, kom i morgon bitti!
Cessi! Ta det lugnt! Mesen kommer nog snart!

Kommentarer
Postat av: elli

Kajsa! Jag kommer närmorgonskurningen är avklarad, jag lovar. Min upplevelse av allt det som hände. Herregud Kajsa, jag börjar gråta då jag tänker på det.

Postat av: Cessi

Oh , söta Pontus dag imorgon alltså!
Mm jag ska försöka att inte oroa mig för Mesen....

2006-07-27 @ 23:00:14
Postat av: anna

vet inte riktigt vad jag ska säga... men får rysningar när jag läser(har ju läst om "händelsen" tidigare). För mig knyter det sig i magen varje gång jag går in genom portarna i S-byn...

2006-07-27 @ 23:00:38
Postat av: Catharina

Ja det finns gånger när man sitter i soffan och gråtar, för att allt med hjärtebarn är så ångestladdat. När de inte årkar leka hela dagarna med kompisar utan att det slutar i huvudvärk. Skall bli skönt att åka på träffen om ett par veckor.

2006-07-28 @ 08:57:37
URL: http://catharina63.blogg.se
Postat av: aegnes

KRAAAAAAM

2006-07-28 @ 10:03:30
Postat av: Anna-Lena

Man får rysningar bara man tänker på sånt.

2006-07-28 @ 10:23:27
Postat av: Catharina

Jag skulle åxå vilja läsa om den händelsen men hittar inte det du bloggat, hjälp mig att hitta vägen.

2006-07-28 @ 10:24:01
URL: http://catharina63.blogg.se
Postat av: Nina

Jag läste detta i morse och fick gåshud och började rysa...och nu när jag la på luren efter att jag pratat med dig så ryser jag igen.

Förstår att tankarna far tillbaks till allt som hänt då och då, och natrulrigt att då mår man därefter.
Skickar en styrkekram !!!

2006-07-28 @ 11:18:53
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: Sussi

Kram :)!

2006-07-28 @ 13:34:23
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: karolina

det är säkert förkylningen som gör dig deppig. :(

2006-07-28 @ 14:50:07
URL: http://cruz.webblogg.se
Postat av: Emma

usch börjar grina bara jag tänker på det vilken tur att våran pontus klarade sig ge pontus en stor kram från mig och en stor kram till dig med ...

2006-07-28 @ 18:30:16

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)