Puh....

Nu har jag ju som sagt vart på vv...jag är inte fullt lika fet som för tre år sen men näst intill...men nu blir det hårda bud!
Jag  tror inte att det blir så svårt eftersom jag så gärna vill gå ner i vikt.
Vi var bara tio stycken där och vi hade räknat med femtitalet julfeta människor...
Var just ute och kollade kaninen och då var det nåt djur som ylade så hemskt, kanske en hund som ville in eller nåt...vågade inte kolla om det var fullmåne...
På torsdag kommer lillasyster och jag längtar efter henne redan nu!
Nu ska jag gå och lägga mej för det är ju en dag i morgon åxå!
Godnatt kära bloggisar så ses vi i morgon!

Kommentarer
Postat av: häxan1

Detdär, fixar Du, hur lätt som en PLÄTT, eller hur?
Är tidigt i farten, kunde inte sova längre, steg opp kl 4,30, ont i "rucken" vet du. Sov igår till kl 11, ändå, att mina döttrar säger, att vi kan sova, men non måtta får det vara med sovande!
Ha en bra dag!

2006-01-11 @ 07:00:38
Postat av: Annika

Jag blir ju oxå väldigt sugen på att gå ner i vikt. Det fungerar ju med VV, men jag vet inte om det finns nån motivation till o börja räkna points!

Postat av: elli

stanna inne för det är fullmåne nu...

2006-01-11 @ 18:56:24
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: elli

Jag menade inte att skrämma dej nu när Janne är bortrest. Men lås dörren. Kram Föresten vad kul att mamma bloggar.

2006-01-11 @ 19:35:28
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Erik

God kväll.

2006-01-11 @ 19:39:56

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)