Måndagmorgon

Ja så är det måndag i gen...jag ska strax ge mej av till skolan för att arbeta med Mervi. Ska ringa till sköterskan och höra vad hon säger är ok för mej att göra så inte min arm rasar igen.
Helgen har varit bra och lovet likaså. I lördags var Annika och Janne och ungarna här och vi hade riktigt roligt, särskilt Annika och jag som var på tur...
I går var vi och gratulerade Jannes pappa som fyllde 73 år, han förstod nog inte så mycket av uppståndelsen men tårta åt han...tre bitar... Han har haft feber och varinte riktigt kry ännu men det var så roligt och se att han tyckte om tårtan. Var åxå och hälsade på min farbror som ligger på lassarettet, han var jättetrött men såg fräsch ut i övrigt.
Bastubad på kvällen och lite Pistvakts tittning innan vi stöp i säng...
I dag ska jag försöka ge tvättstugan en omgång, det behövs verkligen för taket har inte kommit fram ännu...
Viktväktarna i morgon ser jag framemot...jag vill inte veta hur mycket jag gått upp utan jag vill börja bruka allvar med mitt bantande...håll tummarna för mej nu så jag känner stödet!
Ha en bra dag kära bloggare!

Kommentarer
Postat av: häxan1

Lycka till på VV!
Jag vet, vars Ni har varit, Du och Annika!
Höru, jag väntar på Dig till G, snabba på!

2006-01-09 @ 08:49:10
Postat av: aegnes

tummarna hålls riktigt hårt i "vojkis"

2006-01-09 @ 15:32:10
Postat av: Erik

Jag håller tummarna för dig.

2006-01-09 @ 19:52:22
Postat av: majsan

Jag håller tummarna så att de vitnar....

2006-01-09 @ 20:01:46
Postat av: mamma

Är det inte förtidigt att banta, julen är ju inte riktigt slut ännu, trots att du slängt julgranen. Jag tycker själv att det skulle vara roligt om jag skulle bli en liten rulta, men jag får väl önska dig lycka till!

2006-01-10 @ 12:59:51
Postat av: Kajsa

Tack mamma och ni andra

2006-01-10 @ 15:59:32

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)