Reklam

Fy säger jag för den hemska massreklamen som jag fått på mina blogginlägg!!! Jag har nu mejlat supporten om hjälp för att bli av med dom...så om jag stänger min sida och begär lösen så är det endast därför och då kommer ni alla att få mitt lösen förståss.
Tänk om ungarna går och klickar vidare på länken till dom...ojojoj... Jag har nu med handledning av Sussi lyckats plocka bort dom smala och snuskiga länkarna...hoppas att dom inte återkommer!!!
I går hade jag återigen en traumatisk upplevelse...vi for till sandbankarna mitt emot Seittu...och kan ni tänka er att jag blev anfallen av inte mindre än fyra spindlar...två tog Nicke och två tog Pontus...men efter det så ville jag fara hem...och det gjorde vi...
Väl hemmavid åkte jag och Pontus till stan och hämtade Peppe som ju klarat teorin!!!! vet inte när det blir uppkörning, han har körlektioner hela nästa vecka men uppkörningen är inte då...sa han ialla fall...
Sen var vi bjudna på middag hos Ankki och Heikki, vi åt grillad kött, potatis, sallader, vitlökssmör, bröd mm och till efterrätt fick vi tårta. Det var jättegott! Jag for hem med ungarna vid tio och tänkte återvända sen för en nattbastu med Ankki men tror ni inte att Kasper segade sej...ändå hade jag väckt han tidigt på morgonen...nåväl...jag somnade själv och vaknade halv tolv att att Pontus kom in och var sällskapsjuk...
Klockan var före sju i morse när jag klev opp och då var Janne redan uppe...
I dag ska vi till Pello en sväng, jag hinner inte nästa vecka för då har vi barnteaterläger här och dom föräldrar som har möjlighet ställer ju givetvis upp...eftersom jag är mellan två jobb så...
Nej nu ringde Mervi, vi ska till Saloonen och städa, måste få upp ett barn från sängen och ett annat barn från badkaret...
Ha en bra dag bloggisar!
Jag tycker att det är jättekul att få kommentarer från både kända och okända men jag vill ingen obehaglig reklam ha...

Kommentarer
Postat av: Sussi

Hoppas du slipper alla obehagligheter framöver - otäckt... Vilken trevlig dag ni hade igår - bad, mat och goda grannar! Hoppas nån ringer å bjuder mig på mat nån dag me ;)! Kram!

2006-08-06 @ 09:12:46
Postat av: elli

Såg att jag åxå fått kommentarer av lite udda sort. Det är ju bara att ge fan i att läsa dom kommentarer som man inte känner igen. Hoppas ni får kul i pello. Själv blir det att titta på Formel ! och vi räknar med att få besök av Jesper.

Postat av: Anna-Lena

Fyy för spindlarna (och den obehagliga reklamen)..
Ha en trevlig dag idag:)

2006-08-06 @ 09:47:47
Postat av: Malin

Vilken trevlig dag ni verkar ha haft! Hälsa till Pello!

2006-08-06 @ 10:44:04
URL: http://hoppsan.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Roland på supporten föreslog att man skulle stänga av för kommentarer till nya SPAM sätts in på tisdag...

2006-08-06 @ 11:41:12
Postat av: Sussi

oki...

2006-08-06 @ 15:08:33
Postat av: Anki

Trist när de gör så.Alltså reklamen. Hoppas det blir slut med sånt nu.
Stackare med spindelfobi, kan nästan höra ända hit hur du "gallskrek" :D

2006-08-06 @ 17:50:52
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: MAMMA

Det var roligt men kort när ni var här, hoppas på längre visit nästa gång.

2006-08-06 @ 18:07:34
Postat av: Erik

Tack för senast, kan tala om att ni gick miste om läckra kotletter.

2006-08-06 @ 18:40:24
Postat av: Nina

Jäkla smassreklam skit som du fick...jag fick också sån skit !!!

Hoppas vi slipper sådant i framtiden.

2006-08-06 @ 18:58:36
Postat av: anna

fy för reklam...

2006-08-06 @ 19:46:11
Postat av: Linda

Vill inte heller ha nån spam!!!!

2006-08-06 @ 19:46:12
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: häxan1

Kajsa, det var en liten fågel, som VISKADE åt mig, att det är NÅGON, som FYLLER ÅR i kyrkholmen!
Ställer GÄRNA OPP, om jag duger?

2006-08-07 @ 10:44:45
Postat av: Annika

Kvidevitt!! :-D

2006-08-08 @ 08:49:37
Postat av: Catharina

Vadå när fyller du år, inte ihelgen väl...

2006-08-08 @ 09:36:04
URL: http://catharina63.blogg.se
Postat av: Majsan

Ska det vara någon "baluns" den 28/8?????

2006-08-08 @ 14:21:33
URL: http://majsan43.webblogg.se
Postat av: joannah

när tänker du uppdatera dig?

2006-08-08 @ 21:13:36
Postat av: Lotta

Haha, 7 dåliga, du får dom gratis.. :D

2006-08-09 @ 10:30:55

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)