A plus L...= sant!

A plud L...= sant!

Uppdateringsdags var det... Vi hade en bra fest i lördags, vi åt och vi drack och dan efter städade vi...
Mammis och pappis åkte i går...jag var i kyrkan då och det kändes lite fel att inte kunna vara hemma då men är man kyrklig så är man...
Vi fick en trevlig förmiddag med våra Siknäsvänner i allafall, synd att dom bor så långt härifrån...men Sune säljer ju tomter...så man vet ju aldrig...
Sen förde Janne och Nicke bort de lånade möblerna...och därefter skickade jag iväg mannen med tre av barnen på kalas och middag i stan...jag dammsög och skurade och tog in alla möblerna med stor hjälp av Elli och Sara! TACK!!!! Ni räddade mitt liv!!! Joannah fungerade som kordinator...dvs son pekade vars möblerna skulle stå...
Löragen fest var lyckad. Elli och Åke BJÖD på maten!!! Dom wookade åxå den med hjälp av Erika och Roger TACK!!!!!
Joannah servade inomhus med efterrätten och kaffekokningen,TACK!!!! Emma servade dom som var lite för högljudda med vatten...Anton sov i sin vagn då så hon hade nog en liten baktanke...Hon körde åxå ut en rökare!!! TACK!!!!
Vi var kring 75 personer här på kvällen och ALLA är sådana som vi kan kalla för vänner!!! Tänk vad många vänner man har!!! Ändå kunde inte alla komma...
Det blev mycket sång och Stefan G spelade så fint på sin gitarr bla a "Tears in heaven" Mycket presenter har han åxå fått, Kasper frågade mej i morse vars allting kom ifrån...
Kasper är hemma i dag för han har ätit nåt som magen reagerat på nåt...
TACK Emma för att du tog hand om mina två minsta på Frasses i går när dom andra åt på Leilani...och jag var hemma och skurade...
Ha en bra dag kära bloggisar! Jag har åxå blivit drabbad av lite error i hjärnan...
Joannah har tiden inne i dag!!! Samma dag som min Janne fyller år!!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för senast! Jag är lite bitter över att vi missade efterätten, har ni rester kvar? ;)

Postat av: Sussi

Grattis Janne - igen! :) Hoppas du får en bra dag idag åxå - i lugn å ro...

2006-08-28 @ 09:43:27
Postat av: Anna-Lena

Åh va kul att festen blev lyckad! Och va många ni va..)

2006-08-28 @ 09:53:35
Postat av: Mamma

Tack, det var en mycket lyckad fest fick träffa många trevliga människor. Och allt gott ni bjöd på!
Jag är mycket glad över våra familjer i Mattila, Kukkola och Karungi. Vad vore livet utan er.
Sen alla era trevliga vänner!

2006-08-28 @ 10:45:40
Postat av: Catharina

Hoppas nu att Joannah hinner i dag, det skulle ju vara kul !!

2006-08-28 @ 10:47:41
Postat av: eira

Låter som att ni haft skitkul!!

2006-08-28 @ 11:31:13
URL: http://hilldur.blogg.se/
Postat av: Annika

Grattis Janne!! :-)

Jag förstår inte varför A blev såååå röd i ansiktet när han såg denna bild!!! :-D

2006-08-28 @ 12:08:22
Postat av: anna

va kul att festen blev så lyckad -inte för att jag trott nåt annat :)

2006-08-28 @ 14:52:13
Postat av: Linda

Kul att festen var lyckad:)

2006-08-28 @ 17:38:34
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Cessi

Synd att man missade en sådan fashionabel fest!
Fick ju dessutom en förhandsvisning på vad som bjöds...
Hoppas Janne haft en underbar dag idag.
Och du med Silvret!

2006-08-28 @ 20:08:49
Postat av: Anki

Åh vad ni har haft kul:))
Och god mat.....

2006-08-28 @ 20:15:05
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Erik

Verkar ha varit trevligt.

2006-08-28 @ 20:23:36
Postat av: Karolina

vad söt bild på lotta o karln ^^
nja, inte så säker på att jag tar det som en komplimang, faktiskt :)

2006-08-28 @ 22:26:22
URL: http://cruz.webblogg.se
Postat av: Malin

Tack för igår! Och för att ni lämnade in klisterbken! Hampus blev jätteglad :)

2006-08-29 @ 09:21:25
URL: http://hoppsan.webblogg.se

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)