Hästtjejen

Hästtjejen

I går var det stallet som gällde och jag tyckte att nu ska jag ta lite kort så Lydia får se hur duktig hon faktiskt är! Jag har en sån finemang kamera så att jag kan filma med den åxå men tyvärr har inte jag videofilmsrättigheterna på min blogg annars skulle ni få se hur "Stanley" som hästen heter och Janne sprang som om dom var med i nåt vårrus...
Min och Annikas VK var plus minus noll för mej...ändå har jag gått som en galning...kan det bero på att jag även fikat som en dito?
I dag tänkte jag och min syster göra en liten ommöblering i huset, tänkte vänta till Janne går ut, det har han i och för sig gjort nu men Cessi sover ännu och efter vårt hysteriska påskpysslande i går så bör hon få sova!
Kasper är på dagis i dag och i morgon, han behöver lite sociala kontakter...
Föresten tror jag att Eira är stolt i dag...tyckte jag såg hennes dotter i HB!!!
Vi tänkte ta en eftermiddagsprommenad i dag för annars hnner vi inte med vad JAG...planerat.
Ha en trevlig dag kära bloggisar! Föresten ska jag göra köttbullar till middag, ev med spagetti...är redan hungrig...tur att vi köpte frukt i går...och skumsockerbitar...hmm...

Kommentarer
Postat av: aegnes

fint påskpyssel, kan ni inte skicka vidare lite till vojkis?

2006-04-11 @ 08:27:50
Postat av: Annika

Åh, vad roligt med ommöblering!!!

Postat av: Eira

Så klart jag är stolt över dottra!! Hon var själv också glad över bilden!

Borde vi inte haft en påskpyssel-blogg-träff egentligen???

2006-04-11 @ 09:40:16
Postat av: Sussi

Vad är d för påskpyssel alla bloggar om!!??

2006-04-11 @ 15:25:51
Postat av: elli

Har ni möblerat????? Vaffö sa du inget idag då???

2006-04-11 @ 16:32:33
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: mamma

Vilken fin bild av Lydia. Varför måste Janne springa lekte han häst? jag skulle gärna vilja se Cecilias och ditt påskpyssel, det skulle vara väldigt intressant eftersom ni blev så trötta

2006-04-11 @ 16:33:26
URL: http://kajsa.webblogg.se
Postat av: fia

åh haparanda ryttare! det var tider det! ser ut att gå riktigt fint det där!

2006-04-11 @ 17:50:52
URL: http://lunasmammas.webblogg.se
Postat av: Anki

Skumsockerbitar...mmmm... inte dumt;-)

2006-04-11 @ 18:24:40
Postat av: Karolina

Det var längesen man var medlem i Haparanda Ryttare.

2006-04-11 @ 18:42:15
URL: http://cruz.webblogg.se
Postat av: Erik

Vid tillfälle ska jag visa Johan bilden på Lydia.

2006-04-11 @ 19:39:55
Postat av: fia

kan ju kännas både bra och dåligt (mammagrisar alltså...) smickrande men jobbigt när man skall göra nåt annat.

Hoppas du haft en bra dag!

2006-04-12 @ 20:20:27
URL: http://lunasmammas.webblogg.se

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)