Ser framemot tre lediga dagar...

Ja nu har jag jobbat klart för denna helg och jag måste säga att det ska bli skönt att vara ledig... I går när jag kom till jobbet flöt allting mkt bra ända tills klockan blev ca kvart i tio och en man kom in och frågade mej om det var min Volvo som stod utanför? Jag hann ju tänka en miljon saker innan han sa att jag hade lämnat nycklarna i bildörren...Jag sprang ju ut men först tackade jag ju hohom så klart, mycket riktigt mina nycklar dinglade i låset...Men till min fördel skall sägas att jag faktiskt hade låst den i alla fall... Vi var till Risön i går och grattade svärmor som fyllde 70år. Det var jättekul att träffa allihopa men det kändes samtidigt tomt utan Rune...Han är ju den som alltid skulle hålla tal på tillställningarna men nu var det inget sådant! När vi kom hem så kom Mervi och Ässet förbi och vi planerade lite inför våran resa, måste komma ihåg att ta åksjuketabletterna med inför båtfärden, annars missar jag showen som är våran verkliga orsak till hela resan. Jag måste tillägga från föregående inlägg av mej själv att det var min gamla kjol som gick sönder...snyft... Nu ska jag rädda Emma, Lydia har utsatt henne för roliga gåtor nu i en kvart och jag hör att Emma behöver avbytare... Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack för räddningen vem fan har gett ungen gåtboke¨n:-) skrattar

2005-10-23 @ 18:52:28
Postat av: elli

Får jag bara komma med en kommentar angående den trasiga kjolen på vårdcentralen i Kalix? Det är väl den fina dyra kjolen som du fick av mej och som jag köpt i Luleå? Ha-ha!! (obs att mitt skratt är rått) Herregud vad det hade vart kul att se hela händelsen. Jag blir alldeles bubblig i magen då jag tänker på det!!! Tänk om du skulle vara lika bra på att skicka bilder via näten som att göra bort dej!!!! I morron kommer jag en sväng till dej eftersom u är ledig, men jagplingar före så jag vet om du kan komma opch möta mej. Jag samlar ju steg så att säga!!!! Kram syster yster

2005-10-23 @ 19:16:41

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)