Minne blott...

Nu i kväll har jag med hjälp av Emma och Joannah tagit bort mina rastaflätor...det gick åt mycket balsam och hår... men Janne är nöjd för nu kan han nosa i mitt riktiga hår! Känns lite naket och konstigt men min käre man är mkt nöjd!
Jag blir hemma i morgon åxå för Kasper kan inte riktigt  stötta foten och Pontus är ordntligt sjuk, han har feber och ont i huvudet.
Lydia blev så glad över häxklänningen som jag köpt åt hon från Jala att hon fixade fikat nu i kväll...på en bricka serverade hon kaviarmackor!!!Förstår ni hur mkt jag dyrkan den ungen!!
Kram och godnatt från som kanske måste använda hatt....

Kommentarer
Postat av: Annika

Kan du inte ta ett foto på dig själv och lägga ut den....så vi får se hur du ser ut!?! :-)
Blev ju så nyfiken!!

2005-10-27 @ 07:46:40
Postat av: Häxan1

Jag vill åxå se, snälla!
Hoppas Du hade ett romantiskt hatt på Dig?

2005-10-27 @ 08:22:24
Postat av: Cecilia L

Förstår exakt din dyrkan!

2005-10-27 @ 10:04:17
Postat av: elli

Snyggt syrran!!!! Du passade i rastaflätorna men du passar även i din egen hår.

2005-10-27 @ 21:04:49

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)