Amarylliskrukning

I går krukade jag och Emma nästan 400 amaryllislökar samtidigt in tog vi varsitt glas vitt vin...vi hade en trevlig stund och fort gick det.
I dag regnsnöar det så Janne skulle anpassa sitt arbete till min arbetstid! Det är väl kärlek?
Kasper kan inte stötta foten riktigt till hundra procent ännu men ingen behöver bära han i alla fall!
Lydia och HEnny är inbjudna till en halloweenfest hos en kompis i dag och det ser dom verkligen framemot!
Nu ska jag äta en soppa som jag köpt från glassbilen och som jag värmt i micron, börjar bli hjärtinnerligt trött på Billys pizza...
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Häxan1

Men, AJA BAJA, det var ju torsdag, ingen vin då, men Ni kanske tjänade det, är glad, att jag slipper LÖKARNA!
Kraaaam!

2005-10-28 @ 09:55:36
Postat av: Marina

Hej kusin
Du skriver så flitigt det är så roligt att läsa fast jag läser bara ibland.
Jag tycker det är svårt att hitta på något att skriva så jag har knappt andvänt min blogg ännu fast jag karnske kommer igång så småningom.

Hälsning från kusin

2005-10-28 @ 16:09:12
Postat av: elli

Vem är häxan 1?

2005-10-28 @ 19:39:22
Postat av: Anki

Hej jag har också gjort en blogg. Kolla!!!

2005-10-28 @ 20:46:46
Postat av: joannah

varför frågade inte du mig om jag ville hjälpa till med lökarna föresten? Är ju utmobbad nu för att jag varken röker eller dricker vin?!

Postat av: Cecilia L

Stackars Joannah!... som dessutom föregår med sånt gott exempel!
Vänta bara tills moster kommer tillbaka...
kram från
C

2005-10-29 @ 17:26:59
Postat av: elli

Ja jag säjer då bara det, STACKAS JOANNAH!!!!

2005-10-30 @ 11:02:08

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)