Om resan dit på fredag

Våra vänner hämtade oss vid halv 6 tiden på kvällen, jag hade just klämt en liten "Bayliss" för att lugna ner mej inför flyget. Jag tog ett tårfyllt farväl av mina barn...Kasper ropade:"Ha en trevlig presentköparresa"...han tog det så bra så det kändes lite lättare att åka.
När vi kom till Oulus flygplats  hade vi en timme kvar till det att planet skulle lyfta så vi tog oss varsin öl och satt och pratade, jag tror att alla kunde höra mitt hjärta..dunk dunk dunk...tänk er! där sitter jag skräckslagen inör flygresan och vet inte om kag nånsin kommer hem i gen...så kändes det...
Flyg resan gick bra...tänker inte plåga er med min plågsamma flygtur...
När vi landade så tackade jag Gud över att jag överlevde så då kan ni ju tänka er vilken kraftig upplevelse jag hade där uppe i luften...
Nåväl vi tog taxi in till stan och vårt hotell,  jag satt fram och betalade...skitcoolt! Jag var ju så glad över att jag överlevt flygresan så jag hoppade in i framsätet och sa att jag betalar, och det gjorde jag!
Hotellet var jättefint, vi checkade in och förde vår packning till rummena för att sedan besöka "Skybar". Det är en väldigt liten bar högst uppe i huset, där tog vi oss en öl och lite ostbågar, sen blev jag hungrig så vi drog vidare till nästa ställe och sär fick jag och Mervi äntligen lite mat. Efter det gick vi till hotellet och sov de sött till nästa morgon.


Kommentarer
Postat av: Annika

Åh, vad skönt att höra att ditresan gick bra. Väntar nu med spänning att få höra resten, hur showen och allt det andra var! :-)

2005-11-08 @ 07:42:01
Postat av: elli

Älskade syster yster!!!!!!

2005-11-08 @ 18:47:09

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)