Födelsedagen

image445
I går kväll var pappan♥  och  ena storebrodern♥ i familjen ute på bastukväll så Vicktor♥ var då den som hjälpte mej med tårtan och den blev jättebra!!!

image446
Så här fin blev våran ormtårta!

image447
En överlycklig Kasper♥ öppnade ett av sina paket(Lego)!

image448
Algot♥ satte sej i ena hörnskåpet och mumsade på en glass!

 
 image449
Anton♥ som inte var riktigt frisk men blev så överglad när han hittade läskebackarna...han bar så mkt han hann!

Kaspers♥ kompisar kom och det var en massa paket som öppnades och pengar som räknades...
 Sen blev det fika och jag tror att deras magar stod i alla hörn...dom fick dricka så mkt läsk dom ville.
Dom var åxå ut och brottades i snön, sjöblöta i svett kom dom in och fortsatte med läsk och chips och legobygge.
Sen fikade vi vuxna av det som var kvar...

Det var så roligt när alla barn♥ och barnbarn♥ var hemma...det är lycka för mej!!! Beating Heart
  
Middagen bestod av klyftpotatis ( Kasper♥ ville ha mjölkmakaroner och det fick han givetsvis) och mumsligt kött...nu är i allafall jag mätt och belåten och i behov av en liten lur i soffan innan körslaget börjar...JC i Hammerfall är ju med!!!

I går på Lets Dance fick vi se en skymt att MW♥!!! Tårarna trillade på mej och Emma?...det är så längesen vi såg honom...

Nu är Ida♥ hos Lydia♥ och dom...badar...!!! Dom har vart i K på kalas hos Filip.

TACK alla ni som gjort Kaspers♥ 8 årsdag så fin och bra och lycklig!!!
Ha en riktigt trevlig och mysig kväll nu!!!

Malin♥!!! Ni kommer när ni är friska och krya och orkar fika ordentligt för då gör jag en ny tårta!!! Och chokladbollar givetvis!!!Bouncing Hearts

Kommentarer
Postat av: Bettan

Låter som att ni har haft ett riktigt kul kalas!
Jag belv överlycklig när jag såg att JC skulle vara med, hejar redan på dem fast jag inte hört dem sjunga, haha!

Postat av: Ulle

Låter som ett toppenkalas! Är nog en trött, men nöjd kille som somnar ikväll.

2008-03-29 @ 22:10:24
Postat av: Fia

Så underbart med en så glad unge!!! Grattis till honom från oss! Och visst var väl körslaget Unerbart bra!!?! gåshud!

2008-03-29 @ 22:32:48
URL: http://lunasmammas.webblogg.se
Postat av: MorsanBaloo

Grattis på födelsedagen till stora gossen. Och den tårtan hade jag gärna smakat på *mums* :)

2008-03-29 @ 22:46:15
Postat av: Lotta

Nåt har strulat här, så har knappt kommit in på bloggarna å ännu mindre kunnat kommentera, men gratta kasper i efterskott fårn favvo-kussan iaf! :-)

2008-04-01 @ 09:01:54
URL: http://lottis.webblogg.se

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)