Onsdag

Var in till stan en sväng med mtt yngsta lilla hjärta!
For in på Ikea och köpte en stoooor plastlåda med lock, där jag skall förvara vinterskorna över sommaren.
Köpte åxå en liten magnettavla för att kunna ha vid datorn till alla VIKTIGA papper...
Sen drog vi vidare till Maxi och där handlades det bullbakningsingredienser och middagsmat.
Och NU kommer jag till poängen!!!!
En djupdykning i glassfrysdisken resulterade i ett helt sanslöst fynd!!!!
Sandvichglass med jordgubbssmak som dessutom är låglaktos!!!!!
Men vad jag och gossen smaskade i bilen hem!
Kasper har inte tålt jordgubbar men jag beslöt på stående fot och sugande mage att nu testar vi!
Det är ju skillnad på färska gubbar och ickefärska i allergisammanhang.
Är det nån av er som har webbadressen till "Niklas kokbok"?
Hade den som favoriter på förra datorn MEN mellangossen som fick den raderade snabbt bort ALLA mina favoriter...
Nu ska jag sätta på ugnen och förbereda för den onsdagskulinariska anrättningen...
...Hamburgare och pommes!
Kasper har visst gjort upp med Viktor L att han skall di efter maten så det är ju en som är jättehungrig nu...
Sussi! Bilden jag tog på dej och Hilda blev jättebra, jag kan mejla över den till dej om du vill!
GRATTIS i efterskott Klara i Luleå!!!! Den tjejen har ju födelsedag samtidigt som Joannah.
Ha det gött mina vänner!!!


Kommentarer
Postat av: Lotta

tycker dom kunde göra en sandwich-glass som är helt laktosfri istället.. ;)

Postat av: Saara-MAria

Hej hopp! :-)

2007-05-02 @ 20:33:13
URL: http://saaramaria.webblogg.se
Postat av: irene

varför, söker du inte från www.google.se, hittade MASSOR AV niklas kokbok.....
så var så go!
Kraaam!

2007-05-02 @ 20:55:50
Postat av: malin

Tålde han den?

2007-05-02 @ 21:20:49
URL: http://hoppsan.webblogg.se
Postat av: Sussi

TACK för lånet av sonen!!! Viktor var superglad och supertrött :) Somnade som en klubbad säl! Jag fick dessvärre inte njuta av er underbare son - tog töserna med mig å drog på girlpower-evening!

Kom hem å hittade manpower här - 6 grabbar/män som hade väldans trevligt :) Hoppas nicke hade bjussat J på fika, glömde kolla :(
Nästa gång kan väl du åxå följa med? *ber snällt*

Hoppas Kasper å V.P åxå hade skojj!!
kramar

2007-05-02 @ 22:06:34
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Bettan

Vad trevligt med lite fynd!

2007-05-02 @ 23:44:13
Postat av: Fia

trevligt med ett fynd!

2007-05-03 @ 02:10:55
Postat av: Fia

nej migrän är ett jäkla gissel men jag börjar så smått vara van kan inte komma ihåg den dagen jag inte hade nån huvudvärk alls sist,,,

T äter den nog inte mer för han började må jäkligt dåligt efter 1kg... inte så konstigt men... lika bra jag äter den inte heller iaf.

Vad gör du förresten vaken??

2007-05-03 @ 06:18:47
Postat av: Anonym

nej migrän är ett jäkla gissel men jag börjar så smått vara van kan inte komma ihåg den dagen jag inte hade nån huvudvärk alls sist,,,

T äter den nog inte mer för han började må jäkligt dåligt efter 1kg... inte så konstigt men... lika bra jag äter den inte heller iaf.

Vad gör du förresten vaken??

2007-05-03 @ 06:18:52
Postat av: Anna-Lena

Hur gick det med jordgubbsglassen? Tålde han den?
Ha en bra dag!

2007-05-03 @ 07:22:56
Postat av: Vivi

Glass e ju aldrig fel, om de så är snöstorm eller solsken... =)

2007-05-03 @ 07:29:58
URL: http://vivis.blogg.se
Postat av: Sussi

Du - d var INGEN fara!
Jag kom hem precis till 20, sen innan alla var badade så var klockan efter 21 ;)
*nemas problemas*

2007-05-03 @ 08:09:36
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Catharina

Oj vad smaskigt med glass, hoppas att kasper klarade glassen, kul med nya grejer man hittar, kolla glassdiskarna i finland, där fins det mycket

2007-05-03 @ 08:25:32
Postat av: Maria

Gott med glass :) Ska prova den där finneölen nästa gång, tack för tipset!

2007-05-03 @ 09:04:51
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Anki

Djupdykning i glassdisken=9
Kan ju se dig med foppaskorna och kjol hängandes över glassdisken, fötterna svävande i luften.Hahaha.......
Hade vart kul med en bild.
Ha en bra dag!

2007-05-03 @ 10:25:06
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: joannah

hur går det med bullbaket?

2007-05-03 @ 11:35:29
Postat av: Annika

Nope...inte hört nåt än!!

Gick det bra med testing av jordgubbar?

2007-05-03 @ 12:16:31
Postat av: Emma

Tack för bullbaket och anton passningen :-)

2007-05-03 @ 13:59:14
Postat av: Annika

Hrmmm...hhihaha....Wille var liiiite blöt när han kom hem!! :-D

2007-05-03 @ 20:30:00
Postat av: Anki

Nä jag såg inte dej, men hade gärna sett den scenen :-D

2007-05-04 @ 08:21:16
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: sussi

Kikar in och önskar dig en härlig fredag :)
kram

2007-05-04 @ 10:19:15
URL: http://sussibussi.webblogg.se

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)