Lördag

Kepa
På frillo har barnen fått trycka kepor eller tygkassar.
Kasper tröck sej en kepa  han!
Först tänkte han ge den till Pontus men han tyckte den blev så snygg så han ville ha den själv!
Ni ser ju själva hur snygg den faktiskt är!
Flames och flygplan...

Jag har vart alldeles dagvill denna vecka!
Har missat både tandläkartider och annat...
Är det nån annan av er som haft samma symptom?

I går fick Lydia en födelsedagspresent i förskott av Emma och Nicke.
Guss what?
Hon får skriva det själv i sin egen blogg.
Men lycklig är hon!!!

I går var jag på stan med Joannah och Algot.
Handlade lite till kyl och skafferi.
Algot somnade när vi var på Prillan så vi drog hemåt efter det.
Hemmavid hade jag provkök med Kerstins goda recept.
Å tänk att jag lyckades!!!!!
Men jag hann inte ta nån bild eftersom jag fick åka en sväng till till stan och hämta mellansonen.
Alla 9:orna på M-skolan har vart i Luleå/Boden och bla spelat Laserdome.
Dom hade tid för shopping och lunch i Luleå i 1,5 timme...
...tror ni att det hanns shoppas då?

Jo, föresten i förrgår var jag till frissan!
Skulle bara toppa håret och sätt en och annan slinga...
...Mitt hår är superkort!!!!
Nu får jag vänta till nästa sommar innan jag kan använda mina fina nyinköpta hårband!!!

Janne,Pontus och Nicke skall till Baskeri och plantera björkar i dag.
Jag ska nog en sväng med Elli till stan då.
Lydia och Kasper får stanna hemmavid med Peppe som måste plugga.

Visst var det kul att se Elli på Nordnytt!!!!
Gissa om jag fått många ovationer i stan i går...
"Här kommer tv:stjärnan"...hehehehe..."Nej,nej nej...men däremot hennes dubbelgångare"...

Nu ska jag ta mej i kragen och vika lite tvätt...
Eller läsa klart boken...
Eller ta ett bad...
Eller...
Nix! Tvätten får det bli!
Ha det gött mina vänner!
Ditte! Du har helt rätt om motivationen...men hur ska jag hitta den?

Kommentarer
Postat av: kim

go morgon på dig.nu har jag hittat igen stereon.fattar inte hur den hade hamnat på en hylla i rustas butik.men nu så sitter den på plats igen i bilen.trevlig helg. :)

2007-05-26 @ 09:13:34
Postat av: kerstin

vilken fin kepa. Ha en trevlig helg.

2007-05-26 @ 09:14:21
Postat av: Anna-Lena

Jag har tvärtom problem me håret, tycker alltid de är för långt:), när jag varit hos frissan tänker jag alltid: "hmm..borde tagit liite mer".
Ha en toppenhelg!

2007-05-26 @ 09:17:01
Postat av: sussi

Jamen cool keps!!!

2007-05-26 @ 09:33:08
Postat av: Ulla

Snygg Kepa! Kan du inte ta en bild på ditt hår?! Vad gjorde förrresten Elli
på Nordnytt?

2007-05-26 @ 09:40:58
Postat av: Emma

Men vilken snygg kepa :-)

2007-05-26 @ 10:15:33
Postat av: elli

Om Kerstins goda recept blev lyckat så kan du väl ge det till mej med??????

2007-05-26 @ 10:27:24
Postat av: malin

vad mycket ni har hunnit med! Trevlig helg :)

Postat av: Bettan

Jättesnygg keps! Kan man göra en beställning? :-)
Missade Nordnytt tyvärr, men vad kul att du också får känna dig som en stjärna!

2007-05-26 @ 15:08:40
Postat av: Annika

Wille har inte fått hem sin keps ännu....den var tydligen s¨välgjord så den blev ganska blöt! :D

2007-05-26 @ 16:55:58
Postat av: Ulle

Kul och se dig på IKEA. Uffe tyckte att du var så trevlig och pratglad :)

2007-05-26 @ 18:04:34
URL: http://ulljo.webblogg.se
Postat av: Majsan

Inget ännu.....
Visst är kepan fin!

2007-05-26 @ 18:40:08
Postat av: Erik

Tandläkartider glömmer jag verkligen inte.

2007-05-26 @ 18:41:37
Postat av: Majsan

Inget ännu.....
Visst är kepan fin!

2007-05-26 @ 18:57:40
Postat av: elli

Men kära syster visst har vi haft en rolig dag?????Nu har jag hämtat Sara och vi har badat utebastu, nu ska hon äta sedan ska vi se göta kanal 2 som Sara har fixat åt oss!!!

2007-05-26 @ 20:35:54
Postat av: Ditte

Hej Kajsa!
Vart ska jag börja?
Jo, det blir tre stora sovrum och ett badrum uppe och bastu, wc, ekonomidel och garage i källaren.
Ingen kamera egentligen utan min nya mobiltelefon Nokia N73 och visst blev bilderna bra:)
Motivationsinfo kommer snart in på min blogg.
Kram/D
Ps. Vilken snygg keps Kasper gjort, minsann vad han kan.

2007-05-26 @ 22:10:02

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)