Torsdagkväll

Har i dag inte fått nåt vettigt gjort tror jag...
Jo, var till Ikea och köpte 8 förpackningar servetter!!!!
Yes, i know!!! Jag fick ett återfall!!!! Men fy fariken så fina dom är!
Gjorde köttfärssoppa till middag.
Har vart ute och traskat med Mervi.
Emma var här och gjorde mumsig blåbärspaj!
Nicke var åxå här, han åt den...
Annika och Janne och Wille har åxå vart här.
Vi hade alla sån tur att Emma var pajsugen...
TACK Emma!!!
Anton fick bara en bulle och Vicktor ville inget ha för han hade datatid.
Vi har börjat planera köket!!!
Annika hade en så superbra idè!
Hon fick t om min Janne intresserad!!!!
Det är alltså jag och Annika som håller på att planera!!!!
När alla for plockade jag upp lite överallt, gjorde en sk S-städning!
I morgon åker nog Janne till Kalix i div ärenden.
MEN jag och Kasper följer inte med!!!
Vi fick nog i dag när han var på macken...
Som ni nog vet så är min man väldigt trevlig...
Det är en väldigt irriterande sak när vi sitter i bilen och väntar...
När Janne far till Kalix så ska jag städa badrummet och Kasper städar sitt rum.
Sen går vi ut och åker lite spark.
Ha det gött nu och dröm sköna drömmar!!!
Pratade med min mamma nu i kväll och hon var så glad för hon hade just pratat med en kär släkting.
Jag blev åxå glad!!!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Du hade ju alltid kunna sitta här och fika och vänta på Janne när han är trevlig...? Om han nu ska vara trevlig efter kl 15 förstås för det är då jag slutar jobba ;)

2007-03-15 @ 22:58:33
Postat av: Cessi

Att vänta i bilen har jag gjort många ggr i Ötå när pappa gått in på Lantmännen.
Ska ringa mamma också imrogon

2007-03-16 @ 02:23:58
Postat av: Linda

Ska ni göra om köket??
Inge kul att vänta i bilen, gillar inte heller det!
Ha det bra idag, kram :)

Postat av: Anna-Lena

Ha en trevlig fredag!

2007-03-16 @ 07:38:24
Postat av: Anki

Finns det nå mer irriterande än att sitta o vänta????

2007-03-16 @ 08:54:05
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: irene

hur gör ni med köket?
ha en bra dag

2007-03-16 @ 09:38:54
Postat av: Maria

Vänta är det värsta som finns.... Trevlig helg på dig!

2007-03-16 @ 09:51:00
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Sussi

Ha en bra dag!!
Ring om du vill, ang din bild...!
Förstår fortfarande inte vad du menade...!??

2007-03-16 @ 09:51:23
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Lotta

haha, det där om atrt janne är vääldigt trevlig när han träffar folk har man fått erfara efter alla sommarjobb med honom.. :D men man vande sig.. :D haha ohh spännande å göra om köket.

2007-03-16 @ 10:53:46
URL: http://lottis.webblogg.se
Postat av: anna

trevlig helg!!

2007-03-16 @ 12:50:41
URL: http://www.mammut.webblogg.se

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)