Tagen

Jag är utmanad av Sussi!
Regler: Varje spelare börjar med att skriva 6 egendomliga/underliga
saker i sin blogg samt anger regleran för spelet.
Till slut väljer bloggaren 6 nya bloggare och gör en lista på deras namn.
Efter att det är gjort skriver hon/han en kommentar i deras bloggar
för att dom skall veta att de blivit "tagna" och att de ska läsa
ens blogg för med info.

1-  När vi var till Gotland för snart 7 år sen så skulle jag ropa på Pontus och Lydia,
     visste inte var dom var och jag var ngt suuuuur!!! jag gick framåt men kollade bakåt,
     hade Kasper babysen i famnen och....helt plötsligt låg vi i en vattenpool där man kunde
     hyra minibåtar och köra i...Personalen vågade först inte skratta...men när jag gjorde det så tror
    jag att hela Kneipbyn skrattade...Jag fick ett blodigt knä, blöt mobiltelefon och digitalkamera samt
    en gallskrikande Kasper i famnen...

2- Jag har haft elakartad cancer i min arm och blivit opererad tre gånger.
     har vart på koll en gång om året i tio års tid och är nu helt fri från den sen några år tillbaka.

3- När jag var i de nedre tonåren  kunde jag stå barbacka på en häst när den travade!!!!

4- Jag harsagt till en vuxen man att han skulle be sin kärring till papegoja hålla käft...och jag menade verkligen
     det åxå! Skulle faktiskt kunna säga det igen till samma person!!!

5- När jag var liten så hade ju pappa en affär, och där utanför den affären stod jag med min
    ägghalva och sålde kottar...kommer inte ihåg om vi släppte förbi nån in till affären
    såvida dom inte handlade av oss först... Minns faktiskt att vi hade kunder...

6- Jag hade en tam råtta ute i farfars gamla lagård som vi matade med diverse matrester...
     Den var verkligen tam för den kom fram när vi ropade på den och vi kunde hålla den i handen.
    Pappa har inte sagt oss sanningen om "Makaronis" plötsliga försvinnande än...


Nåväl! Nu "Tar" jag:  Elli, Malin, Annika, Bettan, Mamma och Sofia

Kommentarer
Postat av: Sussi

:O
Sitter här med öppen mun!!
Visste inte alls att du haft cancer!! Huvva - vad glad jag är att du är frisk!
Har du verkligen kallat ngn för papegojja?? D måste du tala om vem hon är ngn gång ;)
Tokfia :)

Postat av: Annika

Då har jag oxå för en gångsskull hakat på utmaningar!!

2007-03-07 @ 15:12:16
Postat av: tut-tut

Har du kommit i dom övre tonåren än?

2007-03-07 @ 17:27:20
Postat av: Anonym

Har du kommit i dom övre tonåren än?

2007-03-07 @ 17:27:51
Postat av: Anonym

Tack för att du inte "tog" mig, förstår nada.

2007-03-07 @ 20:56:05
Postat av: Erik

Tack för att du inte "tog" mig, förstår nada.

2007-03-07 @ 20:56:53

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)