Middagen i dag...

...bestod av potatisgratäng, fläskfilèsplitt, kall vitlökssås och bananskivor.
Den avnjöts med nästan hela familjen(Peter var på jobb).
I går när vi var på stan fick jag två styckna utbrott på vuxna människor!!!!!!
Första gången var när vi kom ut från Ikea!
Väl därutanför blev det tvärstopp...
...två styckna rökare hade ställt sej just utanför som två j**** proppar!
Men att dom fick höra..."man kan faktiskt gå en bit bortanför dörren/ingången!"
Nästa plats var utaför Frasses(gamla), där stod en man och rökte brevid sin bil...
...där jag skulle parkera!!!
Jag fick backa bort bilen och parkera på en annan plats.
"j***a gubbe" sa jag...moget va?
Vad som sedan hände på Maxi efter att vi pratat med Eira, vågar jag inte skriva...
Kanonväder har vi haft i dag!
Orkade inte gå ens en ynka prommis...
Mina eksem på halsen har hållt mej vaken i natt...
Det kan bli en tidig kväll för mej i dag...eller ett hettt bad!
Jag sitter verkligen länge i badet, särskilt när jag har en bok med mej...
Nu är det bara 5 dagar kvar till Kasper fyller år!!!
Elli! Hur många dar är det till ni åker till Barcelona?
Ha en fortsatt trevlig kväll mina vänner!
Annika! Säg till Wille att vi såg när han körde!



Kommentarer
Postat av: Bettan

Oj, vad gott det lät m potatisgratäng och tillbehör! Ja, det är synd att många rökare är dåliga på att visa respekt för andra....

2007-03-24 @ 21:24:27
Postat av: Monica

Potatisgratäng, påminner mig osökt om Åke. Skall också avnjuta det idag. Vet inte när man får sådant nästan gång. Tur för er att Anki tjatar om att uppdatera bloggen. Åker idag på semester skall försöka ajourhålla bloggen. Ha det bra!

2007-03-25 @ 08:50:30
Postat av: Emma

Maten var mycket god tack så mycket.

2007-03-25 @ 09:16:16
Postat av: Sussi

Men vad d där lät smarrigt!! Här är läget ok, förutom Att filip slagit hål genom tungan och läppen :(
Mamma hade pratat m S, dom hade gjort en av röntgenundersökningarna igår... Nu är d bara 2 kvar då. Vet inte ännu vad d visade. Hör av mig när jag vet..

*kramis*

Postat av: Nina

Oj, oj vad tråkigt när ens humör blir påverkat så där av "tokstollar" !!

2007-03-25 @ 09:51:18
Postat av: elli

Vad hände på Maxi och VAD föreställer tavlan som mamma gjort! Segpropp!!!

2007-03-25 @ 10:45:26
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Ulla

ja, potatisgratäng lät gott, nu är det länge sen vi åt det. Idag äter vi nog rester från tortillas igår. Vi åt med köttfärs och grillad kyckling.
Och sen har jag handlat till en fruktsallad efteråt.
(fast till lunch har yngste sonen beställt våfflor, och det ÄR ju våffeldagen idag)

2007-03-25 @ 12:26:00
Postat av: Saara-Maria

Lena hälsar tbx! :)

2007-03-25 @ 16:59:24
URL: http://saaramaria.webblogg.se
Postat av: Saara-Maria

Lena hälsar tbx! :) De finns såååå mycket här i lule som de inte finns i happis.... :)

2007-03-25 @ 17:00:14
URL: http://saaramaria.webblogg.se
Postat av: Anna-Lena

Det lät väldigt gott de där:)

2007-03-25 @ 18:09:25
Postat av: malin

*mums* Men vad hände på ica? Man kaninte säga a utan att säga b!

2007-03-25 @ 18:28:30
URL: http://hoppsan.webblogg.se
Postat av: joannah

tack för god mat och extremt trevligt sällskap igår!! pussa alla ungarna från mig å agge

2007-03-25 @ 19:53:36
URL: http://joannah.webblogg.se
Postat av: MorsanBaloo

Fnissar lite åt dina "frispel". Nå, berätta nu vad som hände vid Ica.

2007-03-26 @ 19:50:28

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)