Markus!!!!

Den mannen rockar verkligen FETT!!!!
Men vilken häftig show han gjorde!
Helt härlig underbar häftig rock!!!!!
Jag fick inte nåt riktigt fint foto på han MEN...
...Jag tror att om ni går till Sussis blogg så finns det där!
Fåse om hon visar bilen som dom kom dit i...
Jag köpte skivan och en affisch.
Den senare var till Gustav P.

Nu till nåt annat!
I går hade vi ett mycket kärt och härligt besök här!
Våra vänner från Siknäs.
Vi hade en verkligen rolig stund här.
Faktiskt så fick jag och Erika helt ostört dela en flaska vin...
Janne och Roger mumlade i "surroundljud" nåt om att dom skulle
ta igen det på lördag....
Tack för det trevliga roliga sällskapet!!!
Vi får fortsätta på lördag...eller månne fredag....

I dag har Joannah bakat bullar, svingoda som vanligt!!!
Jag gjorde två kikare (dvs rulltårtor) och mockarutor.

Nu ska jag äta lite fterrätt...missade den pga av Markus...

Ha nu en trevlig kväll/Natt!!! Själg går jag till sängs med "Scoobidoo"...

Å då menar jag filmen!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Ja d var RIKTIG hederlig rock!!
Skitbra verkligen :)
Bilder kommer imorgon, nu tog orken slut.
Vi fick svindyr champagne av Markus därinne i limon, han undrade om vi skulle me till Umeå...
Men man hinner ju inte allt!

;)
Kramis!!

Postat av: Ulla

Vad kul att det blev en bra kväll. Jag tyckte han sjöng jättebra i idol men jag vet inte om jag skulle åka och titta på honom live. Jo, kanske..Sjunger han nån av låtarna från tv eller vad har han för repetoar?

2007-03-08 @ 07:32:32
Postat av: Nina

Och jag har hemläxan till dig, skickar den via mail någon dag.....Men klart Fagervall var viktigare !!

2007-03-08 @ 08:08:52
Postat av: Fia

lät riktigt trevligt!

2007-03-08 @ 09:14:27
URL: http://lunasmammas.webblogg.se
Postat av: Anna-Lena

Lät trevligt! Ha en bra dag:)

2007-03-08 @ 10:40:13

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)