Hemma igen!

image201
Här ligger min lilla Kasper i sängen på hotellrummet...
Han blev sjuk! Fick jättehög feber.

image202
Mitt hjärtebarn Pontus poserar i ett av hotellets runda stora fönster.

image203
Gissa vem som blev lycklig? Men som inte orkade ut...
image204
I Piteå hade vi ett härligt och soligt väder! Kunde inte låta bli att ta ett "Vårkort"...

Vi drog i väg mot Piteå i går morse.
Alla var glada och förväntansfulla.
Kasper såg fram emot bad, Tobbe trollkarl, disko och god mat...
Men...
När vi kom till badet så frös han så mkt att vi uppsökte alla bubbelpoolar och bastun...
Sen spydde han på golvet i badet...jag torkade genast upp det så att inget skulle rinna ut i vattnet.
Vi gick in till hotellrummet där jag bäddade ner han.
Han var kokhet! Han spyr oftast när han får feber och den stiger.
Jag kollade på klockan...16,20...
Vi missade middagen och allt det andra.
Jag lovade ju Kasper att jag skulle vara med han hela tiden och att Janne fick ta upp mat till mej.
När han sov så läste jag och kollade på melodifestivalen.
Tyckte inte att The Ark var så speciellt bra, min favvo var Andreas Jonsson.
Alla låtarna var faktiskt riktigt bra utom Anna Book och Tommy Nilssons...
Janne damp in i hotellrummet klockan 23,00 UTAN mat till mej...
Stackars undernärda jag fick leva på överhudsfettet...
Jag överlevde i allafall!
I morse mådde han bättre men var fortfarande skållhet.
Tackolov så träffade jag Linda under frukosten och hon hade Alvdon som smälter på tungan.

TACK LINDA!!!!! Jag skall återgälda dej!

Sen efter frukosten hade vi en liten sammankomst och därefter fika.
Bada ville Lydia förståss göra så hon och Janne doppa sej i plurret medan jag och Kasper traskade runt och tog foton.  Sen bar det av hemmåt igen via ett matställe i Piteå där vi var tre familjer som mumsade i oss helgens godaste mat...

GRATTIS SUSSI!!!!Hon har ju änteligen blitt moster!

ERIKA!!! Saknar er redan...

Kommentarer
Postat av: Sussi

TACK :D!!! Jag är nästan världens lyckligaste idag :)!!!
Trist m Kasper... Här har vi åxå en som har feber och kräks, Filip... :(
Ingen mat!!?? INGEN MAT!!?? Men JANNE!!!
*ajabaja* ;)

Kram på er och Välkommen hem :)

Postat av: Mamma

Tur för dig att du fick god mat till sist.

2007-03-11 @ 18:55:57
Postat av: Linda

Blev du utan mat??? Stackarn! Jag hade haft lite mackor i kylen!
My hade en liten lekstund med Lydia i poolen idag, hon var så glad att få leka med en av de stora barnen :)

2007-03-11 @ 18:57:39
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: anna

va trist att Kasper blev sjuk!

2007-03-11 @ 19:13:23
URL: http://www.mammut.webblogg.se
Postat av: Linda

Det kostade 80/ barn! Då får man leka hur länge man vill, finns ju fikdel med mat o fika! Jättefint är det där! Helt klart värt ett besök!

2007-03-11 @ 19:38:35
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: elli

Jag kommer till dej på min rast imorgon så jag får se på korten.

2007-03-11 @ 19:40:08
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Bettan

Men vad tråkigt att Kasper blev sjuk! Fina bilder har du tagit iaf!

2007-03-11 @ 20:24:12
Postat av: Nina

Stackars Kapser ...och dig som blev utan mat !!

Men vårfotot...du ärinte klok...utan strumpor , ajabaja ;)

2007-03-11 @ 20:26:01
Postat av: Emma

Vårfotot var helt underbart skulle kunna tänka mig att sno bilden och ha den som tavla :-)

2007-03-11 @ 20:44:11
Postat av: eira

Åh stackars Kasper. Milla är likadan. Hon spyr när hon får feber. Hoppas att Kasper ska må bra snart!!!

2007-03-11 @ 21:37:44
Postat av: Nina

Hoppas kasper är piggare redan idag !! Jag tycker fortfarande så synd om honom som missade Tobbe trollkarl och allt det roliga!!

2007-03-12 @ 07:17:12
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: Annika

Stackars Kasper som missade allt det roliga!!

Hoppas att han mår bättre idag!

2007-03-12 @ 07:31:48
Postat av: Saara-Maria

Vad fina bilder... :-) Stackars kasper som blev sjuk..

2007-03-12 @ 08:46:14
URL: http://saaramaria.webblogg.se
Postat av: irene

Vilken OTUR Ni har haft på ALLA SÄTT, hoppas, nästa gången, blir BÄTTRE!
Krya på hälsningar till Kasper!

2007-03-12 @ 09:02:46
Postat av: Lotta

tycker synd om både dig och kasper som missade allt, var kasper mycket besviken sen? Jag tycker att alla låtar var okej i meldodifestivalen utom den där Sarah som var helt värdelös att jag fattar inte hur hon kunde få så mycket poäng ändå. :-/ jag blir så förvånad när jag ser all snö på bilderna, här är det ju grön gräsmatta. hoppas ni kommer ner på semester till värnamo nångång.. :) kram

2007-03-12 @ 09:21:38
URL: http://lottis.webblogg.se
Postat av: Sara

Håller med min kära syster.. Och The Ark var bäst, sen Andras Johnson o Måns o Sebastian! :)

2007-03-12 @ 10:04:19
Postat av: joannah

hihi du är tokig med dina tofflor!! Kan tänka mig att kasper var lycklig å se den stora dinosaurien!

2007-03-12 @ 11:38:51
URL: http://joannah.webblogg.se
Postat av: tut-tut

Men ingen tänker på STACKARS Janne då!!!!!

2007-03-12 @ 18:55:36
Postat av: Erik

ja, Andreas var bra, kanske han hade kunnat få sjunga en bättre låt? Trist att kasper blev sjuk.

2007-03-12 @ 20:13:06
Postat av: Anna-Lena

Fina foton:), Jag tycker Sebastian, The Ark och Sonja var bäst.

2007-03-12 @ 20:30:49
URL: http://annalena.webblogg.se
Postat av: Ditte

Dtackars, stackars Kasper. Vilken otur! Och stackars dig, jag hade inte varit särskilt förstående om Mikael hade gjort detsamma. ;) Gubbar!!

2007-03-13 @ 10:45:16

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)