För 27 år sedan...

Föddes min lilla ♥Emma!!!!

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN ♥EMMA!

Sen kan jag meddela er att bloggen står stilla ett par dar eftersom
vi åker till Piteå i morgonbitti!
men innan vi åker ska vi naturligtvis gå på kalas.
Det är lite vattenkoppsvarning hos dom just nu.
Det ser ut som koppor men det är så lite...
Emma hade bara 8 prickar när var liten.
Hon ringde till mommo och berättade att hon " val kuk och hade 8 pikkal"
 Jag har Fengshuiat i köket...ALLT som vart ovanpå köksskåparna är borta!!!!!
UTOM högtalarna förståss.

I morgon fyller Anikka år!

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN I FÖRSKOTT ANIKKA!!!!!
Vi får komma och fira dej i efterskott!

Kasper frågade mej om jag skulle leva när han är vuxen...
...svårt att svara på det sa jag och ställde frågan:Hurså?
Jag tänkte att du kunde få åka med mej i min rosa bil med eldflames! sa han!!!!
Svälj! kände jag och nu ska jag hålla tummarna på det...

Fick svaret från Mammografin i dag och allt var OK!!!!!

Nå niin! Ha en fin helg mina vänner!!!
I morgonkväll sitter jag med Erika i baren och dricker en Irisch Coffee.....

Kommentarer
Postat av: Nina

Ha en bra helg !!! och ta TVÅ Irisch Coffee :)

Postat av: Bettan

Å, vad han är söt din lille Kasper! Tänk vilka funderingar barn kan ha ibland.... ;)

2007-03-09 @ 14:18:01
Postat av: Annika

TACK SKA DU HA KÄRA DU!!! :-D

Jo, o ta en Irish för mig oxå!!

Kram på dig min vän!

2007-03-09 @ 14:33:37
Postat av: Anna-Lena

Trevlig helg!

2007-03-09 @ 14:45:42
Postat av: Fia

hoppas ni får en riktigt trevlig helg!

Och hur svarar man Egentligen på en sån fråga som Kasper hade... Gullig är han iaf!

2007-03-09 @ 14:49:58
URL: http://lunasmammas.webblogg.se
Postat av: Mamma

Hoppas att ni får en avkopplande weekend. Jag har inte haft datorn på på ett tag. Hälsa Erika.

2007-03-09 @ 15:14:22
Postat av: MorsanBaloo

Coolt att du får åka med en sån snajsig bil! Ungar är för söta med sina funderingar.En av mina sa när han var kring 6 år att han skulle knyta fast mig i ett rep,för då kunde jag inte dö o fara till himlen. *töööt ungen*

2007-03-09 @ 18:19:05
URL: http://morsanbaloo.blogg.se
Postat av: elli

Fråga Kasper om jag får åka med...

2007-03-09 @ 18:32:07
Postat av: Saara-Maria

Trevlig helg! :-)

2007-03-09 @ 18:46:11
URL: http://saaramaria.webblogg.se
Postat av: Sussi

Ha en toppenweekend!!
Ta några huttar för alla bloggare, askalas mao!!
;)

2007-03-09 @ 22:05:13
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Sussi

Skall visa dig hur du gör blommor etc på kursen :)!!
Visst blir d fint!

2007-03-09 @ 22:28:58
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Erika

Fy ... för att raka benen kvällen innan man ska iväg det slutade med 2 plåster och ett hopp väcktes om att kunna bada i morgon...
Men annars så tröstar jag mig i baren men 2 Irish coffe och Kajsa vid min sida...
Tuut Tuut hälsar också, att där är benen inte rakade...

2007-03-10 @ 00:46:54
Postat av: Ulla

Hoppas det var gott. Gillar ju inte whisky själv så jag hade nog valt vitt vin eller öl. Kul att gå ut ibland iaf

2007-03-10 @ 09:41:38
Postat av: elli

Vem har du kallat för papegoja??? Hur kan jag glömma nåt sånt!!!!

2007-03-10 @ 13:37:04

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)