Vilken dag...

Prinsessan
Min prinsessa är på läger...det börjar i dag och slutar på fredag...
Lägret är i Karungi...Men jestanes vad jag saknar henne redan!!!

Det är nykterhetsförbundet som har ett scoutläger i Seittu.
Dom borde ha ett läger för lite äldre ungdomar åxå...host...host...

Sen har systeryaster åkt till Gbg...snyft!!!
Lotta och Aki till Värnamo...snyft! Pratade med henne i mobilen när Elli och Åke skjutsade dom till Akis föräldrar...eller rättare sagt grät i mobilen när jag sa hej då...
Jag har så svårt att säga hej då!!!
Minns en gång när Mervis Anna skulle till Australien på ett halvår...vad jag fick gråta när hon for!!!

En jätterolig sak är att det blivit tillökning på Fräkinsaari!!!
En liten flicka!!!

I morgon ska jag jobba på dagis/frillo mellan tio och aderton!

Men kan ni fatta att myggj*vlarna är så många!!!
I och för sej så får ju småfåglarna nåt att mumsa på men dom äter ju så sakta....

Kasper "råkade" ta sönder ett ben på en barbiedocka på frillo häromdagen.
När jag kom hem från jobbet fick han tömma spargrisen och så for vi in till Jala och köpte en ny!
Lite tur hade han att den var så billig för då kunde han investera i tre småa Spidermanbilar åxå...
"Mamma! Jag ska aldrig mer råka söndra nåt igen" sa det lilla livet efteråt.

Familjen Pesula/Isaksson har vart här i kväll.
Nicke och Janne tog med sej pojkarna ut och fiska.
Jg och Emma turades om att jaga Anton som sen somnade i Emmas famn av ren utmattning...
Han ar ju blivit en dagisgosse nu.

Nästa vecka om jag är ledig så skall jag åka i väg med ungarna nånstans och ha lite roligt.
Vet ej om vi far till Piteå Havsbad och hyr en stuga eller om vi åker till  Luleå och går på Leos Lekland...

Well well...nu ska jag läsa färdigt den tredje boken jag lånade på bibblan(Inger Frimansson).
Sen skall min lilla Svampbob fyrkant älskare i säng!

Tack och hej - Leverpastej!!!

Kommentarer
Postat av: Nina

Första gången jag är in hit sedan du lagt lösen. Men OJ vad många inlägg du hunnit med. Och snacka om att jag fick gåshud om det där med midsommaren och grabben, HURV fy !!!
Tror jag det att du var förbannad, det skulle jag också vara!!!

Postat av: sussi

Vem har fått en tös - är d S??
*nyfis*

2007-06-27 @ 22:39:29
Postat av: Ulla

Förstår att du saknar din lilla tjej. Det blir ju jättetommt när ens barn åker iväg. Kan man kedja fast dom,tror du??

2007-06-28 @ 08:06:36
Postat av: aegnes

hejsan svejsan! kan du lämna en lista på bra läsvärda författare?

2007-06-28 @ 08:28:59
Postat av: Anki

Såg i tidningen reportage från lägret.
Verkar kul =)
Ha en bra dag!

2007-06-28 @ 08:36:47
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Catharina

Oj vad kul att åka i väg någonstans... visst skall ni till Lycksele, det är det åka bort vi skall på

2007-06-28 @ 09:37:08
Postat av: Nina

På Rusta inhandlade vi myggtältet och parasollet.

2007-06-28 @ 09:50:06
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: Ulle

Kul med läger! men visst förstår jag att du saknar henne.
Har just släppt hem Viktor. Funderade på att gömma honom i en garderob och låtsas som om jag skickat hem honom med buss eller nå´t ;o)

2007-06-28 @ 11:07:23
URL: http://ulljo.webblogg.se
Postat av: Katja

Vi får hoppas att inte barnen är alltför blöta! En natt till sen är dom hemma!!:)

2007-06-28 @ 11:32:28
Postat av: sussi

Tack själv :)
Du, vi blir ju inte borta i "ett sträck" om man säger så, vi kan ju smsa om vilken dag/dagar d passar så träffas vi. Vi kommer hem och vattnar, klipper gräs och annat. Så d finns gött om tillfällen ;)
Ha d bäst!!
(((kramar)))

2007-06-28 @ 13:13:26
Postat av: Linda

Ha en underbar kväll, själv jobbar jag :)

2007-06-28 @ 18:07:54
Postat av: Erik

Var i Luleå ligger "Leos lekland", finns det matservering i närheten?

2007-06-28 @ 21:51:35
Postat av: Annika

Ja, passa på o gör en resa med barnen när du är ledig! Du kommer ju att jobba mest hela sommaren.

2007-06-29 @ 07:37:31
Postat av: Mamma

Vad roligt med ett scoutläger. Jag håller med om att det borde anordnas just ett sånt läger till äldre också. Ja ,nu behöver du lite avkoppling och passa på att njuta lite av livet.

2007-06-29 @ 10:38:05
Postat av: Nina

Kajsa !!
Min självkänsla är inte den bästa ...fråga andra om mig då får jag bara höra dåligheter, för det finns INGEt som någon kan säga och snacka vad PINSAMT det skulle bli för den jag frågar !!!
Tack för tipset ändå.....känns så svårt, har i alla fall plitat ner lite och skickat iväg det. FY, ingen kul.
Vet du att det är redan om en vecka på söndag vår tur IGEN???
Hur ofta är det nu förtiden ??? *ler*

2007-06-29 @ 22:47:32

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)