Söndag...en vilodag!

anton
Cessi lyckades få en superbrabild på Anton när han är busig.
När jag har bilden över hela skärmen är den så klar och tydlig.
Han är så söööt!!!
Matdags
Ulla! Så här blev mitt hår...
Här har jag åxå fastnat på bild... givetvis när jag äter...hm...
Är just hemkommen från kyrkan där jag tillsammans med S vart kyrkovärd.
Det var tolv personer i "publiken"... Förhoppningsvis hinner jag se teatern i morgon efter jobbet.
Skall vara på frillo och har stängningen.
Kaspers kaka
Detta här är min variant på äggfria mockarutor...den blev kanongod!!!

Annars då? Jag har vikt kläder och klippt gräset.
Sovit en liten stund på dagen(30min)
Köpt en Nicaguransk hängmatta!
Den är superfin och så stor att Kasper kan mysa med mej i den hela sommaren om han vill!
I morgon är det vattning som gäller fram till halv ett.
Då ska jag äta lunch för att sedan jobba vidare på frillo.

Lydia har vart på teater med Ida och Katja i dag. TACK  Katja!!!!!
Hon tyckte att den var rolig men hon orkade inte v´berätta om vad den handlade om.
Håll tummarna på att jag hinner se den i morgon!

Nix, nu ska jag gå ut och plantera lite i mina egna urnor...
Få se om vi får upp myggtältet i kväll...det går inte att vara ute alls på kvällarna här...

Ha en bra söndagkväll på er alla läsare av min blogg!!!
Jag kommer åxå att  sätta in lösen...
...vill inte att nån äcklig pedofil ser mina bilder!
ALLA som vill ha mitt lösen får det!
Föresten! Vad ska ni äta/göra till midsommar?

Kommentarer
Postat av: Annika

Teatern var superrolig!! Bland det bästa jag sett!
Vi åker till Brändön på "aftonen" och "dagen" har vi ej bestämt om vi åker hem eller stannar i Keräs!!
Vad ska Ni göra!?! :)

2007-06-17 @ 21:09:39
Postat av: malin

Jag vill ha lösen!!! Vi tittar förbi nån dag när du inte jobbar - har en hjärtvärmare som vill ha nytt hem :)

Postat av: malin

Jag vill ha lösen!!! Vi tittar förbi nån dag när du inte jobbar - har en hjärtvärmare som vill ha nytt hem :)

2007-06-17 @ 21:10:50
URL: http://hoppsan.webblogg.se
Postat av: Ulla

Snygg frisyr!! Det var verkligen en stor förändring, var du nervös innan?
Har det hänt nått med bloggen för nån du känner eller är du orolig mera allmänt?

2007-06-17 @ 21:36:43
Postat av: Mamma

Det var fina bilder. Ser att det fortfarandemycket jobb.Jag saknar min babyflicka.

2007-06-17 @ 21:36:52
Postat av: marina

hejsan snabb läst lite. bara regn här idag men det behövs gräset är brunt.
kram

2007-06-17 @ 22:19:51
Postat av: Ulle

Vill gärna fortsätta att läsa din blogg.

2007-06-17 @ 22:43:06
URL: http://ulljo.webblogg.se
Postat av: anna

fortsätter gärna läsa :)!
Vi ska på dop på midsommaraftonen, sen drar vi vidare till min kära mamma i Luleå & stannar där till tisdag åtminstone för då ska Lovisa till Sunderbyn.... (å psssst! , så fyller jag år på midsommardagen ;))

2007-06-17 @ 23:01:59
Postat av: Anki

Va fin du var i håret=)
Teatern var jättebra och kul.
Vill också kunna läsa din blogg sen.

2007-06-18 @ 07:38:38
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Anna-Lena

Jag vill oxå ha lösen!
Hihi..Skrev precis samma fråga hos mig: "Vad ska ni göra på midsommar"
Vi ska ev. till mamma och grilla och sånt.

2007-06-18 @ 10:19:25
Postat av: MorsanBaloo

Blonds have more fun! =)
Vilken sötpropp den där Anton är. Jesses linser är bara för färgens skull.Tänkte skriva för syns skull men det hade nog blivit klurigt. :)

2007-06-18 @ 11:27:55
Postat av: Bettan

Fint hår, fin kaka och jag vill också ha lösen. Maila det på [email protected]
Kram

2007-06-18 @ 13:24:44
Postat av: Katja

Hoppas att du har hunnit till teatern! Dom är så duktiga på spela !!

2007-06-18 @ 18:08:30
Postat av: Ditte

Hej Kajsa!
Inte bakis från den gången, men man kan ju supa mera.;)
Skämt åsido, jag ska uppdatera inom den snaraste framtiden, eller åtminstone innan en ny istid bryter ut....:)
Kram D

2007-06-18 @ 19:35:01
Postat av: Erik

Det du bakat såg verkligen inbjudande ut.

2007-06-18 @ 19:57:24
Postat av: Vivi

Fortsätter gärna att kika in på din härliga blogg då å då! Tänkte på dej i fredags, köpte mej ett par knallrosa foppatofflor! =)Supersköna o till de dyra priset av 59:- Tack! Midsommar är de hem till skogen o grillning som gäller. Lämnar 08;a landet på onsdag, så skönt!! Ha de gött!

2007-06-18 @ 23:13:41
URL: http://vivis.blogg.se

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)