En sån dag!

Prinsessan
Här ser ni huvudpersonen själv! Hon lyssnar på Språkskolans barn när dom berättar nåt.
Vi var nämligen in i Nattpäronkontainern och hälsade på.

Stabben
Här är Annika, Elli och Malin i fullt ös!
TACK!!! För att ni fanns med och hjälpte till!!!!
Det var 21 barn som badade,åt korv, fikade och lekte idag.

I morse började jag med att fixa min altanrabatt och den blev så fiiin!!!
Sen har jag skottat fram botten på flaggstången...
...vi ska sätta dit en ny knopp...av en konstig anledning ramlade den av en midsommarafton för några år sen...
Men det är en annan historia det!
I morgon kommer Nicke och hjälper mej med den...hur det nu ska gå till?!
Alltså jag menar hur vi ska få dit den!

Sen har jag kört våran lilla Luleåtjej Johanna till bussen, hon har varit här och förgyllt våran helg!
Samtidigt var jag och Annika på en shoppingrunda...nej inte Ikea utan Ica Maxi!

I morgon skall jag jobba med Janne. Vi ska plantera häck!
När jag kommer hem från häckplanteringen så skall jag och kottarna så lite fröer.
Morot, dill, ärtor,sallat och rädisor.
Nu längtar jag mej nästan sjuk efter ungarna...alltså dom som vart på resande fot!
Dom kommer hem relativt sent i kväll, men i morgon får jag äntligen se dom igen...
Vet ej om Joannah kommer hit i morgon men förhoppningsvis imorgon eller på tisdag.

Jag ska bli bättre på att åka hem till min mamma och pappa nu!
För nu vet jag hur mkt man längtar efter sina barn och barnbarn...

Nix mina vänner! Nu kallar...ingen alls...jag är emsammen...alla andra är på fisketur och Peppe är i lägenheten...
Äsch! Jag går och bäddar sängen för troligtvis så är Kasper redo för den när han kommer hem!
Cessi! 5dagar!!!!
Ditte! Ingen prommis i dag men ändock steg så det räcker...
Ni andra! Tack för att ni finns och ha en skön natt!!!

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Vilka fina foton:), visst har det varit riktig sommar i helg:). Jag har oxå fixat lite i rabatten..

2007-06-03 @ 21:06:45
Postat av: Nina

Vinkelivink!!!
Jag var ej ikväll, men var tvungen att fixa en "stand in" för Kimmo ville det. Hoppsan till att du glömmde träffen, undrar hur det gick för han hade tydligen räknat med dig.
Men vad göra? inget. Ha en bra dag imorgon och du vad är det för en "häck" ni skall plantera *fniss*
Och hoppas Lydia har haft det bra idag !!

Postat av: Annika

Tack själv för en toppendag!!!

2007-06-03 @ 21:16:05
Postat av: Cessi

Ja!
Vad söt bild på Lydia!

2007-06-03 @ 21:40:46
Postat av: Mamma

Jag ser att det är full rulle hos dig. Det skulle behövas här också, men jag är nog lite lat.

2007-06-03 @ 22:21:07
Postat av: Bettan

Ja, visst är det väl jobbigt att vara utan sina barn?
Tack själv för att du finns!

2007-06-04 @ 08:28:36
Postat av: Fia

Mkt att göra som vanligt =)
Vad kostar en häck på sisådär 50meter på ett ungefär?

2007-06-04 @ 14:43:46
URL: http://lunasmammas.webblogg.se
Postat av: Erik

Var så god, och ha en skön natt själv.

2007-06-04 @ 20:30:22
Postat av: Anonym

Verkar ha varit kul :D

2007-06-05 @ 19:08:29
URL: http://saaramaria.webblogg.se
Postat av: Lotta

Jeppe är i lägenheten? Antar att han är hos emma å nicke å inte skaffat sig en egen utan att berätta för mej?!

2007-06-05 @ 19:33:54
Postat av: anna

:)

2007-06-05 @ 22:01:47

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)