Söndag

Vilket oschlig väder vihar!
Ingen tvätt torkar ute på strecket men däremot blir dom ju väl sköljda...

Godingen
Min lilla goding igen! Han har varit så mammig hela veckan.
"Jag är nog lite sjuk" sa han!!! "Mammasjuk"

Kasper
Här har vi en till goding!
Vicktor har kört fyrhjuling i ösande hällregn!
Väder och vind bekommer honom inte ett smack!
Huvudsaken är att han får köra.

Jaha! I morgon åker Joannah,Peter och Algot till Göteborg!
En hel månad ska dom vara där!
Tänk om Algot inte känner igen oss när dom kommer hem igen...hemska tanke!

Både i går och idag har jag vaknat med migrän!!!!
Så pestigt att inte kunna vara aktiv under helgen...brukar få energi efteråt men icket denna gång!?
Denna vecka har jag endast mitt deltidsjobb annars är jag ledig.
Hoppas vädret blir bättre!
V29 - 32 jobbar jag på dagis/frillo.
Tycker inte om att vara ute med barnen när det är full styrka på solen.
Tur att jumpahallen är ledig och sval!

Vi har haft Lydias kompis från Luleå här och det är alltid lika roligt när hon kommer!
Lydia skall eventuellt till henne på onsdag eller torsdag...om jag släpper henne dvs...
Tjejträff har jag åxå hunnit med!!!
Vi var några som satt hos Ankki och pratade och åt och drack.
Jag trodde att klockan bara var kring tio när jag gick hem men se den var halv tolv!!!
När jag kom hem mötte s jag av en överlycklig gosse!
Kasper hade t om ringt och bett Heikki gå ut och säga att jag måste komma hem...
(Det visste inte jag, för då hade jag ju givetvis störtat hem på direkten)

I dag skall jag åka med Elli till stan när hon skall skjutsa in Sara till jobbet.
...Om hon nu kommer ihåg mej idag...

Nåväl mina vänner!
Nu ska jag återgå till mina gärningar...läsa klart boken (Stieg Larsson).
Ha en bra dag!
Ni vet väl att :EFTER REGN SÅ KOMMER SOLSKEN!

Kommentarer
Postat av: elli

Jag har INTE glömt dej!!! Ska jag hämta dej hemmifrån??? Tänkte åka härifrån 15 över 12 till stan.

2007-07-08 @ 10:47:15
Postat av: malin

jag tycker faktiskt att det är ganska mysigt när det regnar! ibland i alla fall ;)

Postat av: Bettan

Ja, visst är det ett gräsligt väder vi har... Ok, att det regnar men att det ska vara så jädrans kallt i självaste juli är ju lite tragiskt. Jobbigt med migrän, hittills är jag skonad från sådant iaf. Kram

2007-07-08 @ 15:06:19
Postat av: Mamma

Obs! man behöver inte alltid vara aktiv.

2007-07-08 @ 17:39:47
Postat av: Annika

Skivorna var alldeles för nära för att hittas...hehe!! Låg under databordet!! Kommer inte alls ihåg att jag ens satt dom dit!! Så senil man kan vara!!! :D

2007-07-08 @ 17:55:01
Postat av: malin

Jag glömde ju att ge dej din hjärtevärmare igår!!! Den låg ju tom i köket!!!

2007-07-09 @ 08:41:13
URL: http://hoppsan.webblogg.se
Postat av: Anki

Mammasjuk =)
Ja det kan man ju bli.

2007-07-09 @ 08:53:40
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Saara-Maria

:-)

2007-07-09 @ 10:09:01
URL: http://saaramaria.webblogg.se
Postat av: Ulle

Hoppas du mår bättre!
Väntar på det där solskenet...

2007-07-09 @ 11:30:22
URL: http://ulljo.webblogg.se
Postat av: Katja

Det är verkligen tråkigt väder! Jag hade inte rövat bort din dotter,vi var tvugna att åka till stan på morgonen:)

2007-07-09 @ 16:20:41
Postat av: Anna-Lena

Usch för migrän och ännu 2 dagar efter varann..:(
Hoppas solen återvänder, tyckte det var ganska skönt med mulet Första dagen efter alla stekheta dagar, men nu är jag less på de här...:D

2007-07-09 @ 18:01:40
Postat av: Fia

migrän vet jag för mkt om och det suger...
Hoppas du blir kvitt den!
Och lite sol skulle inte skada... T jobbar bara vid fint väder så ingen sol= ingen lön...
10grader mitt i sommarn.... *fnys*
Kommer jag upp så kommer jag ju givetvis till er!

2007-07-09 @ 19:56:16
URL: http://lunasmammas.webblogg.se
Postat av: Erik

"Tjejträff" heter det ju alltid när kvinnor träffas, men när män träffas heter det ju nästan alltid "gubbträff"(förutom de som är 20-25 förstås), varför då?????

2007-07-09 @ 21:07:58
Postat av: Ulla

mammasjuka pojkar är så mysiga...Sånt gillar vi!

2007-07-09 @ 21:18:31
Postat av: Nina

är också less hösten som kommit nu redan.

2007-07-10 @ 08:11:28
URL: http://anin.blogg.se

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)