Sara! Grattis!

Apa
Denna bild är tillägnad Sara Suo!
Både hon och jag har namnsdag i dag.

Köp
Här förhandlar Kasper om lite "bomber" Han skall köpa en ask och skrämma skiten ur
Ponte och Jeppe... Svamp Bob ballongen sitter fast i midjan...

tröja
Kasper blev alldeles olycklig när denna tröja inte fanns i hans storlek.
Det hjälpte inte att jag sa att det var en babytröja...
Svamp Bob är ju ändock Svamp Bob!!!

I dag har jag vart helt slut i huvudet med migrän som kronan på verket...
Jag började jobba klockan 6...hon som skulle börja klockan halv åtta försov sej och kom inte förrän klockan nio...
Tur att vi har en sån jättebra sommartjej på jobbet just nu.
Men redan då kände jag av migränen och då jag kom hem var det bara att ta piller och gå till sängs.
Den är väl inte helt borta ännu men i allafall så pass att jag kunnat städa hemmet.
Har bytt skift med Vivvi i morron så jag stänger och får därmed sova lite längre på morgonen.
SKÖNT!!!!
var som sagt var på marknaden i går.
Det var då den i särklass mest fisigaste ´marknad jag  besökt...
Tro att det var minst tre finska korv försäljare som desperat bad oss köpa korv.
Nix, nästa år skippar vi nog den!
I morgon åker vi maybe till Luppioberget och äter deras goda hamburgare.
Nej nu ska Tara ha sin kvällsmat och jag min natt sömn.
Längtar efter er som bor i Nedre Keräsjoki men som just nu befinner er i Gbgtrakten...
Sov gott mina vänner !

Kommentarer
Postat av: malin

nä, vad jobbigt med migrän :( vi hade också tänkt åka till luppio under stefans semester men nu får vi se... han kan ju inte klättra runt där just nu...

2007-07-20 @ 06:56:26
Postat av: Anki

Jag storhandlade minsann på marknaden=)
En mjukglass för 25 spänn

Postat av: Linda

Visst var den lite fisig, men jag handlade lite marmelad där iaf!
Skönt att du fick lite sovmorgon, fast vi älskar när du har öppningen:)
Du är den enda som lyckats få Siri att sluta gråta på två sekunder o sedan skratta när mamma åker! Senare på dagen så sa hon "Kajsa är min kompis", det känns så skönt i mammahjärtat!
Tack Kajsa, du är guld värd!!
Kramar

2007-07-20 @ 08:46:43
Postat av: Maria

Å jag har inte hunnit med en enda marknad än :)

2007-07-20 @ 11:09:20
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Lotta

Ohh glömde att du också är en sara.. grattis i efetrskott!

2007-07-20 @ 19:35:17
Postat av: Ulle

Hoppas att migränen gett med sig!
Ta det lugnt och njut av helgen.

2007-07-20 @ 19:46:36
Postat av: mamma

Marknaden behandlades i Haparanda bladet också.
Den var dålig tydligen.

2007-07-20 @ 22:23:37
Postat av: Erik

Sköna drömmar....

2007-07-20 @ 22:28:14
Postat av: sussi

Vad gör ni på holmen så här dags??

2007-07-20 @ 22:35:49
Postat av: Emma

Vad söt han är lilla svambob kasper :-) tack för idag

2007-07-20 @ 23:03:07
Postat av: Annika

Snuspåse!! :D
Första natten när jag hade värsta tandvärken så klev jag upp vid 02,00 och tryckte en snuspåse mot tanden....jag försökte förgifta den....det är kanske därför tanden är död nu!!! Hahahahahaha!!!!

2007-07-21 @ 09:37:13

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)