Tjohoooo!!!

Jag känner mej SÅ duktig när jag kan hålla mej från gottigottat...
I går kväll var ♥Janne tvungen att ta bort chokladen från bordet...
...då var det nära...
I dag har jag och ♥Janne bytt vatten och rengjort till Skalis och till fiskarna.
Sen for vi till stan!
Köpte en rymlig plastlåda att ha julsakerna i samt några klädkrokar.
Efter det kilade jag in på Stadium och kollade på en jacka...
...och köpte den!
Den var givetvis rejält read...
Den är grön! Förståss!
Ärligt talat så köpte ♥Janne den till mej!
Tack ♥Älskling för det!
När vi kom hem gjorde jag middag och tvingade ♥Janne att
sätta upp en xtra hylla ovanför datorn.
Så jag har Fengshuiat på hyllorna ordentligt!
Fast när ♥Emma och ♥Nicke kom med ♥kidsen så märkte
dom det inte förrns jag påtalade det!
Julen är åxå nästan ute ur huset nu!
Bara gardinerna kvar och dom tar jag i morgon...
I kväll blir det Bygglov och det ska jag se!
Var det nån av er som såg Lynely i går?
Den var så hemsk så jag var tvungen se värsta komedin
för att kunna släppa det hemska.
Nix, nu ska jag se till så att min lilla ♥kotte
får nåt i magen innan det blir tandborstning
och sängen för han.

♥HA DET GÖTT MINA VÄNNER!♥

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad duktig du var! Du kommer att fixa detta hur lätt som helst.

Postat av: Sussi

Bravo, duktigt!!
Hoppas d smittar av sig :)
Ha en myspysig kväll!!

2007-01-09 @ 19:47:34
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: anna

jag blir så glad av dina inlägg -tack!

2007-01-09 @ 20:27:01
URL: http://www.mammaanna.webblogg.se
Postat av: Annika

Duktigt!! jag försöker oxå!!
nej...janne har ej fått magsjuka än....

2007-01-09 @ 20:34:20
Postat av: Marita

Lycka till. Jag tycker det är duktigt att sätta igång med såna utmaningar för sig själv.

2007-01-09 @ 21:23:32
URL: http://maritasoklokheter.blogg.se
Postat av: eira

Jättebra Kajsa!!!!!

2007-01-09 @ 21:25:35
URL: http://hilldur.blogg.se
Postat av: Sussi

Du är utmanad i min blogg ;)

2007-01-09 @ 21:58:42
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Ulla

bra gjort, själv tog jag dom sex sista bitarna ur chokladkartongen och avslutade idag med en kaka till kaffet på ett möte där jag var i kväll. hm.
Jag har bandat Lynley och tänkte se den i morgon. Bra att jag är förvarnad, då ska jag inte se den sent på kvällen.

2007-01-09 @ 22:11:22
Postat av: Mamma

Jag såg den. Men det värsta är att jag inte kom ihåg riktigt allt, jag läste nämligen en deckare efteråt och blandar ihop intrigerna, men det mesta kommer jag ihåg.

2007-01-09 @ 22:28:29
Postat av: Vivi

Sätter ett litet avtryck här, är en av tjuvläsarna till som tätt! =)
Va duktig du är, ska oxå börja mitt nya liv....efter semestern... Tjingeling från skogen!

2007-01-09 @ 22:29:37
URL: http://vivis.blogg.se
Postat av: Anki

Choklad är ju nyttigt:D
Rena vitaminbomben

2007-01-10 @ 08:26:12
Postat av: Catharina

Jag tycker att bilderna du lägger in på alla K´s dinosaurier är dö häftiga, skrattar varje gång så att tårarna rinner, ungar är härliga, du får köra en bildserie med alla dinosar som finns i granar, lyktor, månne vad barnen tänker när de leker med sina dinosar i tex granen

2007-01-10 @ 09:02:41
Postat av: aegnes

duktig gumma,men inte tror du väl att jag kommer å hälsar på dig om vi inte får tröstäta samtidigt!!!!???? (alltsådu behöver inte vänta mig denna vecka förjag jobbar i mlund)

2007-01-10 @ 13:47:02
Postat av: joannah

vad tyckte du om bygglov igår? jag tycker willy är så jäkla rolig! Du kan väl ringa mig i kväll. Vi åker till gällivare i morgon bitti om vädret tillåter

2007-01-10 @ 15:46:33
Postat av: Nina

Hoppsan vad du hunnit med mycket ....IGEN !!!!

2007-01-10 @ 21:38:19
Postat av: Bettan

Vad du är duktig Kajsa!

2007-01-11 @ 13:07:49
URL: http://elpa.webblogg.se
Postat av: Erik

Jag såg inte Lynely igår, men jag vet att jag ska se "Little Britain" imorgon.

2007-01-11 @ 20:47:04

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)