Resume`från nyårsafton

Emma och Anton

♥Emma och ♥Anton var så trötta! men inte ville gossen somna inte...
...det gjorde han i bilstolen på väg hem vid halv ett...

Nu är festen slut

Så här såg köksbordet ut när jag gick till sängs vid halv två...
...när jag klev upp på morgonen så hade ♥Janne städat!!!

Annika

♥Annika sitter och relaxar innan hemfärden!

Svärson och svärmor

Här får sej Hadde en nyårskram av svärmor!

Nyårssteken

Kolla in min fina file`! ♥Elli hjälpte mej att få den ätbar! Tack syrran!

Dinosaurierna leker i granen

♥Kasper tyckte att hans dinosaurier kunde få leka lite i julgranen!

Dinosaurierna sover...

Här har några av dinosaurierna somnat...

Nyårsaftonen började med regn!!! Fy så trist! jag och ♥Prinsessan tänkte åka till Coop
i Kalix och köpa ett Singstarspel...
Men vi riskerade inte liv och lem för det!
Middagen intogs av familjen kring fem, därefter var det ett evigt springande ut och skjuta
av lite raketer...
♥Emma och ♥Nicke och kidsen kom senare och då åt vi lite efterrätt...mums!
Vid niosnåret kom Annika,Janne,Matti,Wille,Irene,Sven,Ankki,Stefan,Johan och Anna!
Då började själva festen...
Vi hade jätteroligt med fruktansvärt mycket skratt, precis som det ska vara i glada vänners lag!!!
♥Kasper somnade kvart i tolv...
Vi andra gick ut och tittade på alla raketerna.
Efter raketerna kom Ankki,Marie och Helen, det var jätteroligt!
Längesen som JAG har haft så roligt med magen full av skratt!
Jag gick till sängs efter halv två nånting.
På morgonen klev jag upp före nio...
...var så sugen på min räkröra som jag glömde ta fram på kvällen...
...sen tog jag mej ett varmt bad...
...och efter det städade jag och Janne upp i huset, det blev nog fyra diskar i
maskinen...
Min kusin med sambo har vart förbi här en snabb sväng i dag.
Wille har vart hos ♥Kasper en sväng, dom var ute med ficklampor
och sökte raketer...
Nu håller ♥Janne på att fixa middagen, vi har alla barnen och barnbarnen hemmavid,
och det är väldigt väldigt roligt!
Hoppas att detta nya år för med sej ett jobb till mej!
Känns lite tråkigt med ekonomin, jag får 280 kr om dagen och det klarar man sej inte
så långt med.
Ha det gött mina vänner!
♥Cessi! Du ringde aldrig?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ringer dej när jag är sjuk eller borta av nån anledning så får du vikariera!!!!!
Det var roliga bilder på dinosarna må jag säja.

2007-01-01 @ 17:44:46
Postat av: Anonym

Det var jag , gulan, som skrev.

2007-01-01 @ 17:45:10
Postat av: Anonym

låter och ser ut som ett lyckat nyårsfirande!

Hoppas på jobb till dej med... och mig själv

2007-01-01 @ 19:06:39
Postat av: Ulla

Det låter som en jätterolig nyårsafton. Jag gillade också dinosaurierna i granen. Just nu har vi inga såna jätteintressen hos barnen men till för några år sedan var det bara robotwars som gällde för Kalle. ALLT förvandlades till robotar i hans ögon och det var robotar i julgranen, i midsommarstången och överallt annanstans.Som treåring kunde han dom engelska namnen och tekniska fakta om i princip alla robotarna i BBCs robotwarsprogram.:-) Kul sånt där!

2007-01-01 @ 19:19:59
Postat av: Annika

Tack för en helt suverän nyårsafton!!!

2007-01-01 @ 19:59:39
Postat av: Anna-Lena

De lät som en toppen kväll:)

2007-01-01 @ 20:02:08
Postat av: Anki

Tack för senast:D
Det var jättekul fast vi kom ju lite oinbjudna till er. Kram. PS. kul att du ringde på natten o önskade gott nytt år!

2007-01-01 @ 20:12:17
Postat av: Nina

Vilken bra början på nya året !!! Vad kan bli bättre än "party" med mycket skoj och skratt !!!

2007-01-01 @ 20:29:52
Postat av: Cessi

Kände mig lite deppig , nyårsafton är inte min dag.

2007-01-01 @ 21:12:05
Postat av: häxan1

Tack för senast!
Kom på, på morgonen, VAD SKULLE DU MED RÄKORNA, såg inte dom mera, det var min HUNGRIGA MAGEN, som frågade, men ENLIGT PÅ BILD, behöver jag inte ÄTA MERA, UCHS!!

2007-01-01 @ 21:23:20
Postat av: Bettan

Det låter som att ni haft mycket trevligt och dinosaurierna passade fint i granen tycker jag!

Postat av: Saara-Maria

LÅter som en fin ny års firande igår!! :-) Åååh...Diggar stort Kaspers dinosaurier!! *ler*

2007-01-01 @ 22:08:17
URL: http://saaramaria.webblogg.se
Postat av: Catharina

Hahahaha, jag har läst dina sista bloggar och man blir så full i skratt av alla dinosaurierna som skall bo och vara överallt. Ungar är för hjärliga. God fortsättning på det nya året.

2007-01-02 @ 10:33:08
Postat av: Lotta

god fortsättnign moster.. :) och tack för julklappen, antar att det var dus om var jultomten så.. ;-P

2007-01-02 @ 11:19:27
URL: http://lottis.webblogg.se
Postat av: mamma

Året har ju börjat bra ,det brukar följa positiva saker, hoppas att du får ett jobb som du trivs med.

2007-01-02 @ 12:42:25
Postat av: Sussi

Hahaha, Janne såg rätt dragen ut ;D!!!
Vilken härlig kväll - kan tro att ni hade skoj!
Vilket härligt inlägg :D!!
(snabbloggar hos mamsen)

2007-01-02 @ 17:50:22
Postat av: Linda

Vilken toppenkväll :)
Gillar att Kaspers dinosaurier bor lite varstans i huset :)

2007-01-02 @ 22:58:18
URL: http://mysmamma.webblogg.se

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)