Lördagmorgon...

Jag har ju förståss vart vaken sen halv åtta...
Funderar på om jag skulle tigga lite penngar av ♥Janne och dra iväg till Hemtex...
Ska ju ändå till stan  och hämta hem ♥prinsessan på eftermiddagen.
♥Janne for just till ♥Åke och sen ska dom vidare till stan och göra några fynd...
...han tog med släpet...då är det nog inte så svårt att få en liten summa!
Jag vet ju vad jag vill ha och jag köper absolut inte om det inte finns!
Jag är ute efter panelgardiner som är högst 33 cm breda.
Jag vill kunna se ut genom fönstret åxå...julgardinerna var så breda så
ljuset utifrån kom inte in...
Storpojkarna sover ännu men ♥Kasper är pigg som en pommac och sitter
i soffan framför "Pål Plutt".
Jag ska köra dammsugarracet i dag och därefter plocka upp i ♥Kasper och ♥Pontus rum...
Jo, jag vet att dom kan göra det själva men i dag så VILL JAG göra det!
Var förbi ♥Joannah i går.
Hon och ♥Peter har hämtat hem ♥Bamse i torsdags så vi ville ju givetvis hälsa på honom.
Han kände igen "mommo", han är inte heller nån drägelhund längre...
Men glad och lycklig verkar han vara!
Var det nån av er som såg på "Lets Dance" i går?
Jag säger bara en sak! Må Rolf Allan Mjunstedt vinna!!!!!
Vilken elegans han hade i stegen...
Ringde hem i går och kollade läget, pratade med pappa och allt var väl där.
Tackolov!!!!
Tänk att igår var det minus 22 ute och idag är det 0...
Nej nu är det väl bäst att återgå till gärningarna...dvs...
Dammsuga!
Tvätta kläder!
...Eller så fortsätter jag med boken som jag började med i går...
♥Cessi! Ringer du i dag eller?
♥Sara! Välkommen hem igen!!!
♥HA DET GÖTT MINA VÄNNER!♥

Kommentarer
Postat av: joannah

Vilket lyx "smågrabbarna" har som får sina rum städade!
Tänkte komma och hälsa på nåndag, jag å algot, vi får se när det blir tillfälle! Tänkte köpa gardintyg och sy gardiner (alltså med din maskin) min symaskin har försvunnit någonstans iom alla flytter!

2007-01-13 @ 10:49:59
Postat av: malin

jaG TYCKER ABSOLUT ATT DU SKA TIGGA PENGAR! ag tänkte ta en snabb ikea-tur idag - medans make och barn tar en barnenshustur!

Postat av: elli

Vi har detgött!!!!!!!!!

2007-01-13 @ 11:00:49
Postat av: Linda

Vilka väderomslag vi har!
Jag skulle oxå vara sugen att tigga lite pengar o fara på en shoppingtur, får nog vänta till en annan dag för jag ska jobba idag.
Ha en bra dag

2007-01-13 @ 12:49:00
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Anna-Lena

Verkligen väderomslag.. Hoppas du hittar nåt skoj på Hemtex:)

2007-01-13 @ 12:51:05
URL: http://annalena.webblogg.se
Postat av: Cessi

Ja.Jag ringer!

2007-01-13 @ 15:58:05
Postat av: Nina

Jag skulle också behöva fara till Hemtex en sväng...mindre hand-handdukar behöver inhandlas.

:)

2007-01-13 @ 16:19:59
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: Bettan

Skulle också vilja shoppa lite men det får nog vänta till nästa vecka eller så.... Det är fint med panelgardiner, tyckte inte det förut men Emma fick mig att ändra mig ;)

2007-01-13 @ 17:58:55
URL: http://elpa.webblogg.se
Postat av: Sussi

Vad blev d från Hemtex??

2007-01-13 @ 21:04:40
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Annika

Tack för en fantastisk dag....kära vän!! :-D

2007-01-13 @ 21:14:47
Postat av: Saara-Maria

Trevlig helg! :o)

2007-01-13 @ 23:11:24
URL: http://saaramaria.webblogg.se

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)