Jaaaaa Hej!

Fy så kallt det är!
Minus 30,4!
♥Ungarna♥ blir hemmavid i dag.
♥Pontus har ju svårt med andningen när det blir så kallt.
Jag är ju mellan två jobb så då funkar det med en hemmadag
Passande dag för bakning men...
...ugnsluckan...
...är i skuffen på bilen ännu...
...olagad...
En annan kanal som är het hos oss är...
...Nickelodeon...
♥Kasper älskar Svamp Bob Fyrkant!
Tror att jag ska vika kläder i dag, det har hunnit bli en ordentlig hög!
♥Janne skall till Kalix idag.
Till Mikael Sandberg!
Läste att ♥Elli inte får igång sin bil...
...Vi är som sörlänningarna nu!
(Skrivet med humor!!!)
Vi har ju så narrigt åt dom när det blir kaos i vintervädret...
...nu har vi det själva åxå eftersom vi haft sån mild vinter hitintills...
Men det blir visst mildare redan i morgon.
Luften är ju åtminstone frisk och klar nu och förhoppningsvis
så dör kräksjukebasiluskerna ut i kylan!!!
Ha nu en riktigt bra dag mina vänner!!!!
♥Annika! Jag ÄR senil! Din skiva och Irenes formar står kvar på bänken...
...igår undrade jag länge vems det kunde vara...
Jag SKA komma med dom!

Kommentarer
Postat av: Emma

Du kan komma hit och baka om du vill ugnen fungerar perfekt har fått använda den som element i dag

2007-01-23 @ 07:36:25
Postat av: Vivi

Ja du får gärna komma hit oxå å baka! Finns gott om plats i frysen, jag kan "förvara" bakverken åt dej!! ;)

Postat av: Anki

Det är iallafall myggfritt idag:)

2007-01-23 @ 08:32:51
Postat av: anna

brrr

2007-01-23 @ 08:37:06
URL: http://www.mammaanna.webblogg.se
Postat av: joannah

vad mysigt med ungarna hemma! vi har åxå svinkallt här ute..men inne är det skönt! eldat hela natten...

2007-01-23 @ 09:27:12
Postat av: Catharina

Men du, hur skulle det gå ifall 08:orna hade -30 grader ?? de du, inte skulle de kunna röra på sig

2007-01-23 @ 09:33:59
Postat av: Anonym

Senil?, JAK, och jag har sökt den FORMEN, men inte kom jak på, att den VAR HOS DIG!
Sköt om Dig i "VÄRMEN" ;-)

2007-01-23 @ 10:46:51
Postat av: Bettan

Ja, fy....det är nästan lite väl kallt nu! När man pratar med 08:orna ib telefon här på jobbet så tycker de att de har SÅÅÅ kallt när det i själva verket bara är -5 grader där nere...;) Det kanske blir en riktig vargavinter i år trots allt?

2007-01-23 @ 11:21:53
URL: http://elpa.webblogg.se
Postat av: Sussi

Minus 35 i björkfors!!! Vääääldigt kallt!!!!

2007-01-23 @ 12:46:41
Postat av: Mamma

Det är väldigt milt här just nu.Bara 25 ! Men i natt var det ju 34.

2007-01-23 @ 13:07:22
Postat av: Linda

Visst var det ruggigt kallt idag*burr*. Nu dör då verkligen alla elaka baciller som vi inte vill ha!

2007-01-23 @ 14:58:06
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Annika

Jag fick fundera länge innan jag kom påvilken skiva du menar!!
Jag väntar på att du kommer med den! :-D

Fast just nu ligger både jag o Janne i feber!

2007-01-23 @ 17:53:23
Postat av: MorsanBaloo

Ja det ahr verkligen varit kallt idag.Vi hade "bara" 27-28 grader här på ön. Menar du den där kiropraktor/massör Mikael S? Han är sååå snygg. *s*

2007-01-23 @ 23:55:51

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)