Ikeaeftermiddag

söstra2

Här sitter ♥Annika och ♥Anna med sina smaskiga äppelkakor!


Söstra

♥Anki lät sej åxå väl smaka!


I går for ♥Annika och jag till Ikea, vi hade träff där med ♥Anki och ♥Anna.
Vilken skön eftermiddag vi hade!
Jag och ♥Anki och ♥Anna var med som sällskapsdamer till ♥Annika
som sökte en hatthylla...
Jag tror att vi handlade för mer än hon....
Jag köpte randiga badrockar som jag gav till ♥Janne och♥ Pontus när jag kom hem.
Vi hade åxå en fikapaus där samtliga tog av äppelpajen...vad vi njöt!!!!
Undantag i mitt lilla omvälvande måbra projekt är tillåtet nån gång.
Vi stod endast 35 minuter i kön!!!
Innan vi for hem hämtade vi ♥prinsessan och hennes kompis.
Väl hemmavid var maten klar, gott!!!
Potatisgratäng, sallad och nötskav...mums!!!! och så ett glas rött till!
Vi tänkte bjuda ♥Elli och ♥Åke på bastu MEN vattnet var skitbrunt!!!!
Jag ringde ett nr som stod i katalogen och kom till SOS alarmering...
Hoppsan sa jag, har nog ringt fel...men det hade jag inte!
Nåväl ♥Elli och ♥Åke kom ändå för ♥Janne och ♥Pontus behövde hjälp med nåt.
Sen kom åxå ♥Mervi och ♥Ässet.
Vi hade väldigt trevligt med våra sedvanliga debatter...politik...
I morse kändes det i kroppen att jag druckit vin i går men  det var inte så farligt ändå!
Nu ska jag göra semlor med ♥Kasper, skulle ha gjort det i går men pga av vattnet så
skjöt vi upp det till i dag.
Nu är det nog bestämt att jag och ♥prinsessan åker till Gbg 23 febr och hem igen den 25.
Vi ska boka klart i dag.
Julgransplundring kan det åxå bli i dag, på Folkets Hus kl 13,00.
Nåväl mina vänner!
Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser, att Ni har HAFT SUPERKUL....
INTE liknar Dom MIG?

2007-01-14 @ 10:53:52
Postat av: Anki

Det är väldigt dyrt att vara sällskapsdam, tycker att Annika kunde betala ut lite ersättning åt oss. För de goda råden:)
Tack för sällskapet

2007-01-14 @ 11:37:52
Postat av: Fia

ikea blir Aldrig billigt och jag bodde ändå nära nära ikea i flera år....

2007-01-14 @ 12:39:11
Postat av: Nina

Det brukar kosta att vara sällskapsdam...
jag och svägerskan brukar vara sällskapsdamer till varandra, sensat i fredags och det brukar alltid slinka ner någon vara här och där .... :(

Men trevligt behöver man ju ha !!!!

Postat av: Anna-Lena

Lät skoj:)
(Påminner dig om "supernova" kl.18-20, ifall ni hade 6;an;)

2007-01-14 @ 15:28:58
URL: http://annalena.webblogg.se
Postat av: Sussi

Åå vad hungrig jag blev... Måste nog fixa ngn middag här...
Vi ses imorrn :)

2007-01-14 @ 16:01:11
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Cessi

Jag väntar och längtar!

2007-01-14 @ 17:22:06
Postat av: Annika

Tack än en gång för den trevliga dagen!! :-D
Snart ska jag ordna tvekäll!!!

2007-01-14 @ 17:27:53
Postat av: Anonym

synd att ni inte åker till göteborg en vecka senare, då hade ni kunnat titta förbi i värnamo.. ;-)

2007-01-14 @ 17:37:24
Postat av: elli

Ja nog hade ni mysigt på ikea. Vi hade åxå tänkt bänka oss i restaurangen men det var så kö så vi struntade i det. Tack för en rolig kväll igår. Herregud så underbart gott det är med Wichy nevue!!!

2007-01-14 @ 18:52:40
Postat av: Bettan

Så trevligt ni verkar ha haft det! Åååh vad GOTT det lät med potatisgratäng...*vill ha*

2007-01-14 @ 19:35:54
URL: http://elpa.webblogg.se
Postat av: Maria

Tänk att man alltid hittar en massa saker som man inte visste att man behövde :)

2007-01-14 @ 20:55:23
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Emma

Nästa gång jag går på ikea vill jag ha med dig tänker inte ta med mig sur nicke ...

2007-01-14 @ 20:56:59
Postat av: Emma

Nästa gång jag går på ikea vill jag ha med dig tänker inte ta med mig sur nicke ...

2007-01-14 @ 20:56:59
Postat av: mamma

Var du på julgransplundring ? Jag tycker att det skulle passa dig.

2007-01-14 @ 21:11:15
Postat av: anna

ha de gott!

2007-01-14 @ 21:44:17
Postat av: Sussi

Tack för idag - för present och sällskap! Skönt att låna din axel lite, du har ett stort hjärta!!
*kram*

2007-01-15 @ 17:13:11
URL: http://sussibussi.webblogg.se

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)