Hejsan!

I dag är kottarna på skolan!
Jag har duschat på morgonen!
Nu ska jag vika kläder!
Joannah och Algot skall komma hem och sova här några nätter.
Dom vill se om han hostar mindre när han är här.
I morgon fyller Lotta år!
Jag känner mej väldigt lat just nu!
Solen skiner där ute och då blir jag så sugen på apelsiner...
...förknippar det med skidåkning...
Ett nytt glas till våran ugnslucka plus en ny fjäder kostar 2500kr!!!!
Janne säger att han betalar INTE det eftersom han tycker att det är bättre
att lägga pengarna på en ny ugn...
...men det tycker inte jag eftersom vi ska göra om köket,
och då vill inte jag att ugnen skall bestämma hur det ska vara.
Få se hur vi gör...
I kväll har Prinsessan sin simning igen!
Kul ska det bli eftersom vi mammor tydligen kan ta oss en
simtur timmen före när dom mindre är i lilla bassängen.
Måste se hur Anki har tänkt!
Nix mina vänner!
Ha det gött i vintervädret!
NU ska jag vika kläder!


Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Känner mig oxå lat (håller på med lite skoluppgifter..)
Ha en trevlig dag!

Postat av: Lotta

tyst, inte avslöja såna saker.. :O aki ville inet blåsa ballonger åt mig så blir inget kalas, men sara ska göra en tårta åt mig så ni är varmt välkomna på kaffe å vegantårta.. ;) är hemma från kvart i 3 å sen resten av dagen.. :)

2007-01-24 @ 15:33:11
URL: http://lottis.webblogg.se
Postat av: Linda

Man blir sugen på mjölkchoklad, ostmackor o apelsin när solen skiner. Det har jag alltid med i min rygga*ler*.

2007-01-24 @ 17:30:11
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Sussi

En och en halvtimme kvar...!

2007-01-24 @ 17:40:02
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Bettan

Åå, vad roligt att göra om köket! Det skulle jag också vilja, har redan hittat mitt drömkök på Ikea.

2007-01-24 @ 18:07:01
URL: http://elpa.webblogg.se
Postat av: Ulla

2500 för en ugnslucka! Det är ju inte klokt!

2007-01-24 @ 18:41:19
Postat av: Sussi

Vi ska ses 20.00 på onsdag - du är i min grupp ;)
Ha en go dag, såg din bakdel på skolan...

2007-01-25 @ 08:00:38
Postat av: Anki

Det var dyrt för en ugnslucka.
Ha en bra dag!

2007-01-25 @ 08:26:44
Postat av: Nina

Vika kläder tycker jag är DÖ tråkigt......

Ungnsluckor är skitdyra, vår har oxå pajat en gång och den var oxå snuskigt dyr....dock billigare än en ny ugn. Men vår kostade oxå kring 2000:- tror jag!! Så visst kan reservdels-firmorna ta ocker priser :(

2007-01-25 @ 09:17:21
Postat av: malin

Spännande - när ska köket göras om?

2007-01-25 @ 10:46:47
URL: http://hoppsan.webblogg.se
Postat av: Emma

fyndade ni ngt ?

2007-01-25 @ 13:22:30

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)